آغاز عملیات اجرایی ۸۸ درصد از آسفالت معابر اصفهان

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان گفت: سیاست معاونت عمران شهری در خصوص آسفالت معابر، برگزاری مناقصه در قالب پروژه‌های آسفالت بود که با توجه به این موضوع، توانستیم ۸۸ درصد از این پروژه‌ها را در نیمه نخست سال آغاز کنیم.

محمد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری، ترمیم آسفالت معابر شهری است، لذا در این راستا همه ساله ردیف بودجه‌ای در این خصوص در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای آسفالت در نیمه نخست سال منجر به افزایش کیفیت اجرای آن می‌شود که تلاش کردیم بخش زیادی از پروژه‌های آسفالت معابر شهر در این برهه زمانی انجام شود، گفت: اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر شهر اصفهان در بودجه سال جاری پیش‌بینی شد که تاکنون ۱,۳۰۰ میلیارد ریال آن تعهد اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان در خصوص افزایش چهار برابری بودجه سال جاری برای آسفالت معابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال برای اجرای مناقصه اقدام شد و سیاستی که معاونت عمران شهری در خصوص آسفالت معابر نظر گرفت، برگزاری مناقصه در قالب پروژه‌های آسفالت بود که با توجه به این موضوع، توانستیم ۸۸ درصد از این پروژه‌ها را در نیمه نخست سال آغاز کنیم.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های آسفالت در قالب روکش آسفالت معابر فرعی و اصلی، آسفالت‌تراشی اصولی، زیرسازی و آسفالت معابر، درزگیری و لکه‌گیری توسط معاونت عمران مدیریت، برنامه‌ریزی و نظارت می‌شود.

کد خبر 608187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.