جدال شاگردان کی‌روش با تیم نصف‌ونیمه سنگال!

تیم‌ملی سنگال امروز در مصاف تدارکاتی مقابل ایران چند بازیکن اصلی خود را به‌دلیل مصدومیت و استراحت بیشتر در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان در ادامه اردوی تدارکاتی خود در کشور اتریش، پس از پیروزی در نخستین بازی دوستانه مقابل تیم‌ملی اروگوئه، امروز از ساعت ۱۸ در مصافی تدارکاتی مقابل تیم‌ملی سنگال قهرمان قاره آفریقا به‌میدان خواهد رفت.

از همین‌رو، سایت «فوتبال سنگال» خبر داد آلیو سیسه سرمربی تیم‌ملی سنگال قصد دارد در بازی مقابل ایران، ترکیب کاملاً متفاوتی را نسبت به بازی با بولیوی داشته باشد. این رسانه سنگالی اعلام کرد هدف سیسه از برگزاری این دو بازی ارزیابی عملکرد دو تیم متفاوت است.

در صورت تایید شدن ادعای رسانه سنگالی در بازی سنگال برابر ایران، شاهد حضور ستارگان شیرهای ترانگا مثل سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، بالو توره و بولای دیا نخواهیم بود، چراکه در بازی با بولیوی از این بازیکنان استفاده کرده است و بازیکنان ذخیره جای این ستارگان را خواهند گرفت.

نشریه «امدیا سنگال» اعلام کرد عبدو دیالو مدافع‌میانی سابق دورتموند و عضو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که اکنون به‌صورت قرضی برای لایپزیگ بازی می‌کند در بازی تیم‌ملی سنگال مقابل بولیوی مصدوم شده و با عصا زمین بازی را ترک کرده است. گفته می‌شود او در تمرینات‌گروهی و فردی قبل از بازی با ایران شرکت نکرد و به‌نظر می‌رسد بازی مقابل ایران را از دست داده است.

کد خبر 608095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.