انواع وان جکوزی و مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

با انواع وان جکوزی برای حیاط خلوت خود وارد حالت آرامش شوید.

انواع وان جکوزی و مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

چه به دنبال حباب درمانی باشید که به تسکین عضلات دردناک کمک کند و چه به دنبال فضایی برای استراحت با خانواده و دوستان نزدیک خود در دورهمی هستید، یک جکوزی خانگی یک راه عالی برای درمان خودتان است.

با ویژگی هایی مانند جت ها و سیستم های کم فشار برای ماساژ درمانی های مختلف، می توانید از هر گونه تنش رها شوید و به طور کامل آرام شوید. بهترین جکوزی های تابش شاپ ممکن است به عنوان یک مکمل گران قیمت برای حیاط خلوت شما باشند، اما یک جکوزی با کیفیت خوب لزوماً نیازی به هزینه یک دست و پا ندارد.

گزینه ‌های مقرون ‌به ‌صرفه‌ تری نیز وجود دارند که به راحتی قابل اجرا هستند و همچنان بازده انرژی خوبی برای پایین نگه داشتن هزینه ‌های جاری دارند. بسته به اینکه چند نفر در یک زمان حباب های شما را به اشتراک می گذارند، مدل کوچکتر نیز هزینه کمتری خواهد داشت. در ادامه با انواع جکوزی فروشگاه تابش و بهترین آن بیشتر اشنا خواهید شد.

مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

اگر قصد دارید یکی از بهترین جکوزی ها را در مرکز مهمانی یا نوشیدنی های عصرانه خود قرار دهید، بسیاری از مدل ها با چراغ های LED جوی، خنک کننده نوشیدنی و سیستم های صوتی یکپارچه برای پخش آهنگ های مهمانی (یا آرامش بخش) ارائه می شوند.

وان های داغ در مدل های گرد ما نیز در رنگ ها و سبک های مختلف وجود دارد که باعث می شود چشم ها نیز راحت باشند.

اسپای ساندنس: بهترین جکوزی ها در حالت کلی

وان حمام برند Sundance فروشگاه تابش بهترین ویژگی های جکوزی را ارائه می دهد، از قابلیت های هوشمند داخلی استاندارد گرفته تا جت های قابل تنظیم. اگرچه اکثر مدل ‌های ساندنس تابش در محدوده قیمتی ممتاز و لوکس قرار می‌ گیرند، این برند تنوع خوبی از اسپا را ارائه می ‌کند.

حتی مدل ‌های ارزان ‌تر دارای چندین گزینه رنگ پوسته، کابینت و پوشش، و همچنین ویژگی ‌های ممتاز مانند سیستم بهداشتی آب UV-C و آبشارهایی هستند که بسیاری از شرکت‌ های دیگر به‌عنوان ارتقاء دریافت می ‌کنند.

اسپاهای مستر: بهترین جکوزی تابش شاپ از نظر ارزش قیمتی

جکوزی های مدل Master Spas که در ایالات متحده تولید شده اند، ترکیب خوبی از ویژگی های استاندارد منحصر به فرد و ارتقاءهای مطلوب را ارائه می دهند، به ویژه در محدوده قیمت سطح پایه و متوسط. این برند دارای 21 مدل جکوزی است که 13 مدل از آنها در محدوده قیمت پایه و متوسط قرار دارند و همه آنها ساخت ایالات متحده هستند.

این جکوزی ها در همه اندازه ها و ابعاد هستند و چهار خط محصول را نشان می دهند از جمله شفافیت، زندگی سالم، گرگ و میش و سری افسانه مایکل فلپس. Master Spas چندین ویژگی ممتاز را در همه مدل ها ارائه می دهد، از جمله آبشارها و یک سیستم بیومغناطیسی درمانی منحصر به فرد برای تسکین درد و درد.

این جکوزی همچنین دارای بهترین گزینه‌ های ارتقای جکوزی است، از جمله گزینه ‌های بهداشتی UV-C و ازن، ماژول Wi-Fi و صدای بلوتوثی. همه جکوزی ‌های ساندنس با برنامه تلفن همراه SmartTub سازگار هستند.

انواع وان جکوزی و مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

بهترین شرکت جکوزی لوکس در ایران

با وجود سطوح قیمت شفاف این جکوزی، غیرقابل انکار است که اگر بودجه بیشتری داشته باشید، خرید وان جکوزی بسیار آسان تر خواهید بود. این برند تنها دو جکوزی در مقرون به صرفه ترین محدوده خود دارد، اما پنج جکوزی در محدوده لوکس دارد.

این برند جکوزی ها را در مدل های جکوزی دو نفره ارائه می دهد، اما تا 9 صندلی افزایش می یابد که بهترین گزینه برای کسانی است که امیدوارند دوستان و خانواده خود را در جکوزی جدید خود سرگرم کنند. جکوزی برای ارائه آب درمانی برای کسانی که از آرتروز رنج می برند تأسیس شده است، اما این وان ها همچنین دارای نمای بیرونی جذاب و گزینه های رنگی متعددی هستند.

اگرچه هیچ وان گرمای صرفه جویی در انرژی وجود ندارد، جکوزی تابش وان های خود را طوری طراحی می کند که گرمای موتور را حفظ کند و از آن برای گرم کردن آب استفاده کند. سیستم جت از ترکیبی از هوا و آب برای ارائه ماساژهای پرفشار استفاده می کند و قرار دادن جت عضلات کلیدی از گردن تا پاهای شما را هدف قرار می دهد.

چشمه های آب گرم: بهترین جکوزی تابش شاپ دو نفره

آبگرم تابش شاپ دارای 20 مدل جکوزی است که پنج مدل آن برای دو یا سه نفر ساخته شده است. اکثر تولید کنندگان جکوزی که مورد ارزیابی قرار گرفته است تنها سه مدل دارند، بنابراین هات اسپرینگ انتخاب بهتری از اسپاهای کوچک را ارائه می دهد.

سه تا از این اسپاها بخشی از مجموعه Hot Spot این برند هستند که در محدوده قیمتی ارزش قرار می گیرند و دارای 10 تا 17 جت هستند. دو مورد دیگر اسپاهای با قیمت ممتاز از مجموعه سطح بالای Highlife Hot Spring هستند و دارای 14 یا 22 جت هستند.

چشمه آب گرم همچنین دارای 10 جکوزی متوسط و پنج آبگرم بزرگ با رنج قیمت های مختلف است که همه آنها مجهز به ویژگی های صرفه جویی در انرژی هستند و توسط کمیسیون انرژی کالیفرنیا تایید شده اند.

انواع وان جکوزی و مشخصات بهترین برند جکوزی خانگی جهت خرید

اسپاهای PDC بهترین جکوزی ها با ظرفیت زیاد

PDC Spas مجموعه‌ای عالی از ترکیبات جکوزی و آبگرم دارد، اما برخی از بهترین جکوزی ‌های آبگرم تابش با ظرفیت زیاد را نیز ایجاد می‌کند همین جکوزی است. مجموع 16 جکوزی وجود دارد. این شرکت دو نوع جکوزی سه نفره دارد و دارای هشت مدل دیگر جکوزی هست که برای شش یا هفت نفر مناسب است.

هر کدام از این جکوزی ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و در طیف متفاوتی از سری جکوزی های PDC نقش آفرینی می کنند. سه طیف از جکوزی ها برای انتخاب وجود دارد. سری LifeStyle مقرون به صرفه ترین است، با سری Premium که فاصله را با پرمیوم ترین سری های لوکس پر می کند. این وان ها دارای 35 سال گارانتی هستند، اما جکوزی های LifeStyle پوشش دهی نسبتا ضعیف تری دارند.

کد خبر 608084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.