رفع نقاط حادثه‌خیز فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: احداث میدان پلیس و اصلاح هندسی میدان استقلال با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان براساس مصوبه شورای ترافیک، اجرا شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث میدان پلیس و اصلاح هندسی میدان استقلال به منظور تأمین ایمنی شهر و حفظ امنیت شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و بر اساس مصوبه شورای ترافیک اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در فریدون‌شهر چهار نقطه حادثه‌خیز وجود داشت، افزود: به منظور رفع یکی از نقاط حادثه‌خیر شهر که در ضلع شرقی و ورودی شهر قرار دارد، احداث میدان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: سال‌های قبل ۱۰ هزار متر مربع عملیات آزادسازی انجام شده، اما در یک سال گذشته چهار هزار مترمربع آزادسازی انجام شده است و ضرورت دارد ۵۰۰ مترمربع دیگر نیز انجام شود.

باتوانی با بیان اینکه پس از اجرای کامل آزادسازی عملیات احداث میدان در ورودی شهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در سایر نقاط حادثه‌خیز شهر اصلاح هندسی، ایجاد دوربرگردان در بلوار بسیج و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی انجام شده و ایجاد کندروی ورودی به جایگاه CNG در حال انجام است.

وی گفت: به دنبال بارندگی‌های مردادماه ۱۴۰۱، سیلاب به تأسیسات زیربنایی و خدمات شهر، تأسیسات و تجهیزات شهری و معابر، سنگ‌شکن و معدن تولید شن و ماسه شهرداری و پارک معلم بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد و شهرداری برای رفع نگرانی‌های شهروندان در این زمینه مشغول فعالیت است.

کد خبر 608060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.