از القاب جدید تیم‌ملی فوتبال ایران در نشریه سان تا معرفی بازیکنان تاثیرگذار در دیلی‌میل

نشریات اروپایی پس از نخستین نمایش تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی پیش از جام‌جهانی مقابل اروگوئه، به‌طور ویژه‌ای به شاگردان کارلوس کی‌روش پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی تدارکاتی خود در فیفادی ماه‌سپتامبر، روز جمعه یکم مهرماه در مصاف با تیم‌ملی اروگوئه با تک‌گل مهدی طارمی به برتری یک بر صفر رسید و امید هواداران ایران برای موفقیت در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با کارلوس کی‌روش بیش از پیش افزایش داد.

در همین رابطه، نشریه سان انگلیس از خوشحالی طرفداران ایران صحبت کرد و با استفاده از توئیت یک کاربر، لقبی جدید به شاگردان کی‌روش داد.

نشریه انگلیسی نوشت: طرفداران ایران پس از پیروزی یک بر صفر تیمشان مقابل اروگوئه و شکست رقبا به شدت خوشحالی کردند و در فضای مجازی از ایران به عنوان یک مدعی صعودکننده نام بردند.

این نشریه در ادامه نوشت: یک کاربر در فضای‌مجازی پس از برد ایران مقابل اروگوئه از واژه «بوم» استفاده کرد و آن را به یک "بمب" شبیه دانست. یک نفر دیگر نیز نوشت که ایران و در حال حاضر می‌تواند از گروه خود صعود کند.

سان ادامه داد: یک کاربر دیگر در فضای‌مجازی نوشت که ایران می‌تواند در جام‌جهانی «اسب‌سیاه» باشد و یک لقب جدید به شاگردان کی‌روش داد. کاربری دیگر نیز به طنز نوشت که ایران در جام‌جهانی است، در حالی که ارلینگ هالند در این رقابت حضور ندارد.

همچنین رسانه انگلیسی دیلی‌میل پنج بازیکن تأثیرگذار تیم‌ملی فوتبال ایران که در جام‌جهانی مقابل انگلیس بازی خواهند کرد را نام برد که شامل مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا بیرانوند، سامان قدوس و محمدحسین کنعانی‌زادگان هستند.

کد خبر 608016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.