میزبانی از هنرمندان خراسان جنوبی در ۴ نمایشگاه

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از حضور هنرمندان استان در چهار نمایشگاه سراسری صنایع دستی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسنعلی فولادی اظهار کرد: هنرمندان خراسان جنوبی در مهر امسال در ۴ نمایشگاه صنایع دستی در سطح کشور حاضر می‌شوند.

وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان از ۷ لغایت ۱۱ مهر، دهمین نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع‌دستی استان خراسان شمالی از نوزدهم تا بیست‌ودوم مهرماه، نمایشگاه سراسری زنجان از نوزدهم تا بیست‌ودوم مهرماه، دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از بیست‌وششم تا بیست‌ونهم مهرماه از جمله نمایشگاه‌هایی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مهر و در بازه زمانی ذکر شده برپا خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد غرفه‌های اختصاص یافته به استان ۱۲ مورد اعلام شده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته معاونت صنایع‌دستی و با توجه به استقبال هنرمندان استان به ۱۶ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: هنرمندان استان به ارائه آثار در رشته‌های مختلف خواهند پرداخت و این نمایشگاه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در مناطق مختلف خواهند بود.

کد خبر 608011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.