مصدومان پرسپولیس به‌نوبت درحال برگشت به میادین هستند

سروش رفیعی و سعید صادقی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در مقابل تراکتور ندارند، اما امید عالیشاه دو هفته دیگر می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و همچنین شیخ دیاباته کماکان به ریکاوری بلندمدت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز گذشته _یک‌شنبه سوم مهرماه_ در دیداری تدارکاتی به‌مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که در آن بازی سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شیخ دیاباته به‌دلیل مصدومیت نتوانستند قرمزپوشان پایتخت را همراهی کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت سروش رفیعی از ناحیه زانو جدی نبوده و این بازیکن امروز نیز همراه سایر بازیکنان تمرین کرده است و مشکلی برای بازی با تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر ندارد.

از بین سعید صادقی و امید عالیشاه که همچنان به‌صورت اختصاصی تمرینات خود را پشت‌سر می‌گذارند، گفته می‌شود صادقی شانس بیشتری برای همراهی سرخ‌پوشان در دیدار با تراکتور دارد و عالیشاه به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.

همچنین شنیده می‌شود شیخ دیاباته مهاجم تازه‌وارد و مصدوم پرسپولیس نیز حداقل پنج تا شش هفته دیگر به استراحت و سپری‌کردن روند درمانی و ریکاوری نیاز دارد و در حال حاضر نمی‌تواند در تمرینات سرخ‌پوشان شرکت کند.

کد خبر 607995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.