شهرداری زرند میزبان شهید گمنام ۱۸ ساله شد

شهردار زرند گفت: شهدا به ما درس جوانمردی و ایثار آموختند و وظیفه مسئولان و آحاد جامعه این است که در مسیر شهدا حرکت کنند تا ارزش‌های انقلاب حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت دهه پایانی ماه صفر با بیان اینکه در برابر شهدا شرمنده و به آنها بدهکار هستیم، اظهار کرد: شهدا در مسیر صیانت از آرمان‌های نظام مقدس اسلام، از جان و خانواده خود گذشتند تا ملت ایران در آرامش و آسایش، و بدون دغدغه زندگی کنند.

وی افزود: شهدا به ما درس جوانمردی و ایثار آموختند، و وظیفه مسئولان نظام این است که برای حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب در مسیر شهدا حرکت کنند.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: بحث شهدای گمنام داستان دیگری دارد؛ چرا که سال‌های زیادی است مادران و پدران شهدای گمنام منتظر یک خبر کوتاه از فرزندان خود هستند.

ضیاءالدینی تاکید کرد: در این برهه زمانی باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم ثمره خون شهدا از بین نرود و این امر مهم تنها با کار و خدمت خالصانه در وقت خدمت‌گزاری میسر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مراسم تشییع این شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه زرند، رئیس شورای شهر و شهردار و کارکنان شهرداری زرند در محل شهرداری زرند برگزار و مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی در وصف شهدا پرداختند.

این شهدای گمنام تازه تفحص شده دارای سن ۱۸، ۱۹ و ۲۲ سال سن هستند و در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در روستاهای تکاب شهداد، فتح‌آباد زرند و منطقه کوهپایه کرمان تدفین خواهند شد؛ یکی از این شهدا بدون سر است‌.

کد خبر 607979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.