مدیریت شهری پایتخت با توان تمام بافت فرسوده را احیا خواهد کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملیات و اقدامات لازم جهت احیای بافت فرسوده از موضوعات مهمی است که مدیریت شهری در دوره کنونی با تمام توان به دنبال آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _دوشنبه چهارم مهرماه _ در همایش آسیب‌شناسی بافت فرسوده که با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی، معاون شهرسازی شهرداری تهران، رئیس سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداران مناطق دارای بافت فرسوده و فعالان اقتصادی در بافت فرسوده، نمایندگان دفاتر تسهیل‌گری، نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک شهر و مشاوران اعضای شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: عملیاتی نوسازی و احیای بافت فرسوده از موضوعات مهمی است که مدیریت شهری در دوره کنونی با تمام توان به دنبال آن است، لذا این نشست هم‌اندیشی برگزار شد تا بدانیم برای عملیات احیای بافت فرسوده در چه نقاطی نیاز به اصلاح و حمایت وجود دارد.

وی ادامه داد: از آن جا که شهروندان در موضوع احیا بافت فرسوده با چالش مواجه هستند، در این جلسه بیشترین زمان برای سازندگان که درگیر مشکلات احیای بافت در کنار مالکان و شهرداری هستند در نظر گرفته شد و پس از آنها مسئولان دفاتر خدمات الکترونیک و دفاتر تسهیل‌گری به بیان مشکلات عملیاتی احیای بافت پرداختند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تکمیل این جلسه ۱۱ نفر از شهرداران مناطق که در محدوده خود درگیر با بافت فرسوده هستند به بیان مطالب خود پرداخته و در نهایت اقدامات شهرداری تهران توسط رئیس سازمان نوسازی شهر تهران و معاون شهرسازی شورای شهر تهران مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران به عنوان مسلط‌ترین فرد در کشور به موضوع بافت فرسوده برگزار شد، با نگاه محصول‌محور و ورود عملیاتی به رفع مشکلات احیای بافت مباحث مورد تدقیق قرار گرفت.

سروری تصریح کرد: در این جلسه تلاش شد تا با اولویت‌بندی مشکلات به تولید ظرفیت‌های جدید و تولید جاذبه حداکثری پرداخته شود تا زمینه برای احیای بافت فراهم شود.

وی مباحث احصا شده در این جلسه را سرآغازی برای پیگیری عملیاتی رفع مشکلات بافت فرسوده پایتخت دانست و گفت: تمام مشکلات احصا شده به مسئولان مربوطه ارجاع شده و ضمن پیگیری جدی، رفع این مشکلات را به عنوان نمایندگان شهروندان از مسئولان مطالبه خواهیم کرد.

کد خبر 607969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.