ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: امیدوارم در مناسب‌های مذهبی بتوانیم از ظرفیت فرهنگی موجود در شهر به خوبی بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بابایی امروز _دوشنبه چهارم مهرماه_ در پنجاه و یکمین نشست شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره رویدادهای فرهنگی برگزار شده در ماه‌های محرم و صفر، اظهار کرد: "از کربلا تا شام" یکی از نمایش‌های بود که با همکاری شهرداری برگزار شد و نکته قابل توجه آن سن پایین بازیگران این مجموعه نمایشی بود.

وی ادامه داد: دومین نمایش هنری برگزار شده طی ماه‌های محرم و صفر در کرمان نمایش "شیدایی" بود که در خانه شهر برگزار شد و امیدواریم از ظرفیت‌های هنری این مجموعه‌های هنری و نمایشی استفاده بیشتری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: امیدوارم در سایر مناسب‌های مذهبی بتوانیم از ظرفیت فرهنگی موجود در شهر به خوبی بهره‌مند شویم.

ضرورت احیای بافت تاریخی در کرمان

محمدامین شمسی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با اشاره به پیش‌رو بودن هفته گردشگری، اظهار کرد: در راستای توجه به موضوع گردشگری و رفع معضلات این حوزه از شهرداری خواسته شده که اقدامات لازم را در شهر انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت احیای بازار قلعه محمود، تصریح کرد: لازم است بعضی از بسته‌های تشویقی از سوی شهرداری و استانداری برای فضاهای قدیمی که ثبت شده و در حال از بین رفتن است در نظر گرفته شود تا بتوان در بهترین شرایط ممکن این بناها و فضاهای تاریخی را احیا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان اضافه کرد: برای احیای مدرسه شهرداری، خانه شهر و "حمام باغ لله" طی بازدیدهای روزهای اخیر قول‌هایی از سوی شهردار داده شده و هر سه مورد در مدت زمان یک تا دو ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

راه‌اندازی کارگاه ساماندهی پسماندهای شهری در کرمان

فتح الله مویدی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با اشاره به موارد مطرح شده در کمیسیون خدمات شهری بهداشت و محیط زیست جهت رفع مشکلات حوزه پسماند، اظهار کرد: تاکید می‌کنم سپاه پاسداران سریع به موضوع راه‌اندازی کارگاه ساماندهی پسماندهای تر و خشک رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است در کارگاه ساماندهی پسماندهای شهر کرمان ۱۴۰ نفر از معتادان متجاهر که مصرف مواد مخدر را ترک کرده‌اند، به کار گرفته شوند.

کد خبر 607911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.