تجربه همراه با ترس رحیم استرلینگ در تیم ملی فوتبال انگلیس!

رحیم استرلینگ به یاد می‌آورد که چگونه هو شدن توسط هواداران انگلیسی در جریان یورو ۲۰۱۶، او را برای بازی در تیم ملی دچار "ترس" کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هواداران انگلیس بعد از شکست یک بر صفر سه شیرها مقابل ایتالیا عصر جمعه گذشته در سن سیرو، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم را مورد تمسخر قرار دادند، چرا که سقوط آنها از لیگ ملت‌های اروپا قطعی شد. استرلینگ اتفاقی مشابه اینکه در جریان یورو ۲۰۱۶ و به همان اندازه ناامیدکننده بود را تجربه کرد، و به یاد می‌آورد که لذت بازی برای کشورش را از بین برد.

استرلینگ در مورد تجربیات خود در مورد تمسخر، گفت: "به یاد می‌آورم که به تیم ملی آمدم، دوره‌ای بود که وقتی برای اولین بار وارد تیم شدم، واقعاً لذت‌بخش بود و دوره‌ای بود که واقعاً از حضورم در تیم، می‌ترسیدم. فکر می‌کنم بازی با اسپانیا خارج از خانه بود (در سال ۲۰۱۸)، لحظه‌ای بود که گل زدم، ذهنیت من خوب بود، به خودم گفتم مهم نیست خوب یا بد، باید فقط روی خودم تمرکز کنم و به حرف‌های دنیای بیرون گوش ندهم.

"این قطعاً چیزی بود که من را در موقعیت خوبی قرار داد. نه فقط اینجا با تیم ملی. بلکه دور از اینجا در فوتبال باشگاهی نیز همینطور بود. مهم نیست که کارتان را خوب یا بد انجام دهید، مهم این است که تمرکز داشته باشم و به سر و صدا گوش ندهم. "

استرلینگ از زمانی که اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۲ انجام داد، در ۷۸ بازی بین المللی برای انگلیس به میدان رفت و ۱۹ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل داد. او درحال حاضر با تجربه ترین بازیکن تیم گرت ساوت گیت است.

سه شیرها امشب دوشنبه چهارم مهر، در آخرین بازی گروهی خود در لیگ ملت‌ها به مصاف آلمان خواهند رفت. این آخرین بازی بین المللی آنها قبل از شروع جام جهانی خواهد بود.

کد خبر 607896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.