بهبود زیرساخت‌های محله سادات‌نشین ریحان

شهردار زرند گفت: زیباسازی و بهسازی منظر و چشم‌انداز شهری، ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری از جمله اهداف شهرداری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی از عملیات جمع‌آوری و تعویض جداول فرسوده بلوار فردوسی خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری بهسازی و ساماندهی زیر ساخت‌های شهری است و در این راستا بهبود وضعیت محله سادات‌نشین ریحان در دستور کار قرار دارد.

وی از تعویض جداول فرسوده سطح شهر به صورت گسترده خبر داد و افزود: عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده مدتی است در سطح شهر به طور جدی در حال اجرا است و در حال حاضر این عملیات در بلوار فردوس انجام می‌شود.

شهردار زرند زیباسازی و بهسازی منظر و چشم‌انداز شهری، ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری را از جمله اهداف شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰۰ متر از جداول این بلوار تعویض و ساماندهی خواهد شد.

ضیاءالدینی هزینه اجرای این طرح در فاز نخست را دو میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه اقدامات و فعالیت‌های عمرانی، گامی در راستای آبادانی شهر، تأمین رفاه حال شهروندان و جلب رضایتمندی آنان برداشته شود.

کد خبر 607842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.