۹۰ هزار متر مربع از پیاده‌روهای منطقه ۸ ساماندهی شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی حدود ۱۲ محور پیاده‌رو در معابر اصلی و فرعی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در یک‌ سال گذشته بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه هشت با هزینه ۳۱۵ میلیارد ریال ساماندهی شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه هشت شهرداری، موضوع ساماندهی پیاده‌روها بود که در بودجه سال جاری پیش‌بینی‌های لازم برای این اقدام انجام شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی حدود ۱۲ محور پیاده‌رو در معابر اصلی و فرعی منطقه هشت شهرداری اصفهان، همچون خیابان شهید شهبازی شمالی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا کمتر از یک ماه آینده پیاده‌روسازی خیابان شهید شهبازی شمالی به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات شهرداری در این منطقه در راستای رضایت‌مندی شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع از پیاده‌روهای منطقه هشت ساماندهی شده است که هزینه ۳۱۵ میلیارد ریالی را برای شهرداری داشته است و تا حدود دو ماه آینده تمام اقداماتی که در حوزه پیاده‌روسازی در بودجه سال گذشته و سال جاری پیش‌بینی شده است، به بهره‌برداری خواهد رسید.

باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه خط یک قطار شهری از زیر خیابان شهید شهبازی عبور کرده است و خاک‌برداری تونل آن از روی این معبر انجام شده است، این خیابان «خاک دستی» دارد، لذا برای پیاده‌روسازی هر خیابان تدابیر لازم اندیشیده می‌شود تا از کیفیت این پیاده‌روسازی‌ها کاسته نشود.

وی تصریح کرد: سعی شده است در پیاده‌روسازی‌های منطقه هشت، تمام استاندارها همچون مسیر ویژه دوچرخه، مسیر عبور نابینایان و توان‌خواهان در نظر گرفته شود تا تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 607833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.