نظر کاکا درمورد نیمار و ستاره‌های برزیلی برای جام جهانی ۲۰۲۲!

کاکا، اسطوره برزیل، نیمار را بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال معرفی کرد و در عین حال تاکید کرد که "فشارها از او در جام جهانی قطر کم خواهد شد."

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاکا، اسطوره برزیل، نیمار را بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال معرفی کرد و در عین حال تاکید کرد که "فشارها از او در جام جهانی قطر کم خواهد شد".

کاکا وقتی از او خواسته شد بازیکن مورد علاقه‌اش را در مصاحبه‌ای با نشریه اسپانیایی مارکا انتخاب کند، در انتخاب نیمار تردیدی نداشت. ستاره پاری سن ژرمن در جام جهانی ۲۰۱۸، انتظارات کل یک ملت را بر دوش خود داشت، اما هموطنش می‌گوید که به دلیل حضور استعدادهای تازه، در حال حاضر تحت رهبری تیته، که وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید را در تیم دارد، مجبور به تحمل این فشار در قطر نخواهد بود.

کاکا گفت: "نمی‌دانم علاقه من به او به این دلیل است که ما روابط شخصی خوبی داریم یا خیر، اما من عاشق بازی نیمار هستم." "البته من دوست دارم بازیکنانی مانند [کیلیان] امباپه، [لیونل] مسی، کریستیانو [رونالدو] یا خود وینیسیوس را هم تحسین کنم، اما عاشق "نیمار" می مانم."

بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید درباره نقش نیمار در جام جهانی پیش رو افزود: نیمار قرار است در جام جهانی قطر رهبر برزیل شود اما اینکه بازیکنانی مانند وینیسیوس را در کنار خود دارد بسیار مهم است. در جام جهانی ۲۰۱۸ "نی" قهرمان اصلی داستان بود، اما اکنون ما "وینی"، رافینیا، ریچارلیسون، آنتونی… را داریم که وعده‌های جوان نیستند بلکه ستاره هستند.

کاکا همچنین رودریگو، هم تیمی وینیسیوس در رئال مادرید و برزیل را تحسین می‌کند و فکر می‌کند که حضور این بازیکن ۲۱ ساله در ترکیب سلسائو، برای تیته در قطر ضروری است.

او در مورد رودریگو گفت: "خب، او فوق العاده است. هنوز در برزیل بحث می‌شود که آیا او باید به جام جهانی برود یا خیر و من واضح هستم و می گویم که او باید در لیست باشد." من خودم در ۲۰ سالگی به جام جهانی رفتم و هنوز کشور برزیل را ترک نکرده بودم در حالی که او در حال حاضر یک ستاره در رئال مادرید است. همچنین این تجربه‌ای است که برای رشد حرفه‌ای او مفید خواهد بود."

نیمار در این فصل تنها در ۱۲ بازی ۲۱ گل زده است. این بازیکن برزیلی ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل در تمامی رقابت‌های باشگاهی و ملی به ثبت رسانده است.

کد خبر 607749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.