برتری یک بر صفر آلومینیوم برابر ذوب‌آهن

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با پیروزی یک بر صفر شاگردان رحمتی همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در ادامه روند آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی لیگ‌برتر، امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

در دقیقه ۵۵ این دیدار روی حرکتی که اسماعیل شریفات آغاز کرده بود، آلومینیوم روی پاس والنتینو یوئل و ضربه تمام‌کننده محمدرضا آزادی به گل رسید و از ذوب‌آهن پیش افتاد؛ ایرالکو در نهایت توانست به پیروزی یک بر صفر در زمین ذوب‌آهن برسد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در نخستین بازی تدارکاتی‌اش در تعطیلات شهریورماه، هفته گذشته یک تساوی کسب کرده بود و آلومینیوم نیز در دیداری تدارکاتی به برتری ۲ بر صفر مقابل کیان‌سام بابل رسید.

به گزارش ایمنا، شاگردان مهدی تارتار در ذوب‌آهن، ساعت ۱۹ روز شنبه نهم مهرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر، در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران خواهند بود و آلومینیوم نیز ساعت ۱۸ همان‌روز در ورزشگاه امام‌خمینی اراک مقابل ملوان بندرانزلی قرار خواهد گرفت‌.

کد خبر 607746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.