اقدامات ترافیکی شهرداری سنندج همزمان با بازگشایی مدارس

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش حجم ترافیک در این ایام، این سازمان مجموعه اقداماتی را در راستای رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی در سطح شهر انجام داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حمید کریمی با اشاره به بعضی اقدامات انجام شده در راستای کنترل ترافیک در سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش حجم ترافیک، شهرداری اقداماتی را در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه خط‌کشی معابر یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک دارد، افزود: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج به منظور سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابران پیاده در معابر و تقاطع‌ها، اقدام به خط‌کشی خطوط عابر پیاده در سطح شهر کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک از مهم‌ترین اهداف اجرای خط‌کشی معابر است.

کریمی تصریح کرد: با توجه به تاکید شهردار درخصوص امنیت جانی دانش‌آموزان، این سازمان خط‌کشی دوجزئی عابر پیاده در مسیر مدارس مختلف سطح شهر و نواحی منفصل شهر را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: یک هزار و۸۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر و نواحی منفصل با رنگ دو جزئی تا قبل از بازگشایی مدارس خط‌کشی می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج گفت با توجه به اجرای عملیات خط‌کشی در سطح شهر، انتظار می‌رود همشهریان نهایت همکاری را با عوامل اجرایی داشته باشند تا در سریع‌ترین زمان فعالیت‌های مورد نظر به پایان برسد.

کد خبر 607488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.