آغاز عملیات جابه‌جایی لوله‌های فاضلاب در پروژه میدان امام حسین (ع)

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک گفت: عملیات اجرایی جابه‌جایی لوله فاضلاب در تقاطع میدان امام حسین(ع) آغاز شده است و در پی آن حدود ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب با سایز ۱۲۰۰ جایگزین لوله فاضلاب قبلی می‌شود که با مسیر این پروژه تلاقی داشت.

حجت‌اله مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) از اواخر شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود که پس از انجام مطالعات و طراحی‌ها همراه با شناسایی تأسیسات، معارضان پروژه از جمله تیرهای برق ۲۰ کیلو ولت و خط گاز ۱۶ اینچ فشار ۲۵۰ پوند به طول ۳۰۰ متر جابه‌جا شده است و در حال حاضر نیز با جابه‌جایی لوله فاضلاب بخش عمده‌ای از موانع پروژه برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی جابه‌جایی لوله فاضلاب در تقاطع میدان امام حسین (ع) آغاز شده است و در پی آن حدود ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب با سایز ۱۲۰۰ جایگزین لوله فاضلاب قبلی می‌شود که با مسیر این پروژه تلاقی داشت.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک افزود: این پروژه تا کنون ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اجرای عملیات جابه‌جایی لوله فاضلاب، بخشی از موانع اجرای آن برطرف خواهد شد و می‌توانیم خاکبرداری زیر عرشه پل شرقی و اجرای دیواره‌ها را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه بتن‌ریزی عرشه شرقی تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) به طور کامل انجام شده است، افزود: در حال حاضر آرماتوربندی عرشه غربی پروژه آغاز شده است و طی دو هفته آینده بتن‌ریزی این پل نیز انجام می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: پروژه میدان امام خمینی (ره) در مرحله خاکبرداری است و اجرای شمع‌های عرشه شرقی و نیمی از شمع‌های عرشه غربی آن انجام شده است و همزمان در حال خاکبرداری وسط میدان هستیم.

کد خبر 607465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.