آحاد مردم ایران پشتیبان نظام و ولایت هستند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: آحاد مردم ایران پشتیبان نظام و ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _شنبه دوم مهرماه_ در مراسم زنگ مهر و مقاومت که به صورت نمادین در هنرستان پسرانه خاتم‌الانبیاء (ص) یزد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: موضوع آموزش و علم تعطیل‌بردار نیست و هر زمانی که برنامه تحصیل و علم باشد، باید آن روز را گرامی داشت.

وی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی جدید شروع رشد و تعالی است و امیدواریم سالی همراه با پیشرفت و تعالی را پیش‌رو داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حضور دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیاری در طول هشت سال دفاع مقدس از استان یزد در جنگ تحمیلی حضور داشتند و از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصور می‌کرد با یک حمله نظامی می‌تواند پرونده انقلاب را ببندد، خاطرنشان کرد: دشمن در تفاسیر خبری خود هدفش را اشغال تهران در شش روز اعلام کرده بود، در حالی که پس از ۴۰ روز مقاومت رزمندگان اسلام در خرمشهر زمین‌گیر شد.

سیفی گفت: حضور نیروهای بسیج و مردمی با ایمان و اعتقاد راسخ و هماهنگی آحاد جامعه در اطاعت از رهبری، زمینه‌ساز پیشبرد هشت ساله دفاع مقدس و پیروزی در برابر استکبار جهانی شد.

وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس درس بزرگی به دشمن داده شد و آن این بود که اگر مردم از ولی امر خود تبعیت کنند و پشتیبان نظام باشند، هیچ ضربه‌ای نمی‌توان به این کشور و ملت وارد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فتنه‌های آشوبگران، خاطرنشان کرد: گاهی در گوشه و کنار کشور مشاهده می‌کنیم که برخی افراد اقدام به آشوب‌افکنی می‌کنند، اما این افراد عده اندکی هستند و آحاد مردم پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی با اشاره به حماسه مردم استان یزد و کشور در محکومیت آشوبگران، افزود: روز گذشته و پس از اقامه نماز جمعه در نقاط مختلف کشور شاهد دفاع مردم از نظام و انقلاب بودیم.

کد خبر 607398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.