هواداران لیورپول در پی شکایت و درخواست غرامت از یوفا!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه دوم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* آرسنال با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده است، زیرا هافبکش توماس پارتی شب گذشته قبل از بازی غنا مقابل برزیل هنگام گرم کردن مصدوم شد و لنگ لنگان از زمین خارج شد.

* طبق اعلام رسانه‌ها، تماشای هر بازی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی قطر برای هواداران هر کدام ۲۰ هزار پوند هزینه دارد.

* آنتونیو کونته در صورت اخراج ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس، آماده بازگشت به جمع بیانکونری ها در این فصل است.

تلگراف:

* پس از اینکه بازرسان در نهایت میزان کامل بدهی‌های باقی مانده تحت مالکیت رومن آبراموویچ را مشخص کردند، قرار است ماه آینده یک صورت حساب مالیاتی پرداخت نشده هنگفت
به چلسی تحویل داده شود.

* کریس کرکلند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، تصمیم آژانس جهانی ضد دوپینگ برای به تعویق انداختن ممنوعیت ترامادول تا سال ۲۰۲۴ را محکوم کرد و این مسکن قدرتمند را "به اندازه کوکائین خطرناک" نامید.

سان:

* گفته می‌شود که لیورپول تقریباً یک دهه پیش می‌توانست جود بلینگهام را فقط با ۹۰۰۰ پوند به خدمت بگیرد، اما اکنون باید با پرداخت ۱۳۰ میلیون پوند برای این هافبک موافقت کند.

* باشگاه نیس فرانسه هبرها مبنی بر هدف قرار دادن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان سرمربی جدید خود رد می‌کند، اما ظاهراً علاقه مند به استخدام اسکات پارکر است.

* ویلفرید زاها، وینگر کریستال پالاس، باشگاه اسپویر کلاب دابنگورو کشور ساحل عاج را خرید

گاردین:

* باشگاه‌های EFL هفته آینده برای بحث در مورد اقداماتی که می‌توانند با بحران انرژی مبارزه کنند، تشکیل جلسه خواهند داد، و شهر منسفیلد یک شروع اولیه را آزمایش می‌کند تا میزان مصرف انرژی در استفاده از نورافکن را آزمایش کند.

* بیش از ۱۷۰۰ هوادار لیورپول پس از متحمل شدن صدمات جسمی و آسیب‌های روحی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه مه، در شرکت‌های حقوقی ثبت نام کرده اند تا از یوفا درخواست خسارت کنند.

دیلی میل:

* فرنکی دی یونگ از بارسلونا ظاهراً با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، درباره تعدیل دستمزد صحبت خواهد کرد - حرکتی که به علاقه منچستریونایتد برای جذب این هافبک، پایان می‌دهد.

* جاناتان دیوید، مهاجم کانادایی، با پوشاندن لوگو شرکت نایک پس از گلزنی مقابل قطر، به بحث و جدل پیرامون تصمیم این کمپانی برای عدم همکاری با این مهاجم کانادایی برای جام جهانی دامن زد.

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، آرسنال قصد دارد به ویلیام سالیبا پیشنهاد افزایش دستمزد را بدهد زیرا ادو، مدیر نقل و انتقالات توپچی‌ها تلاش می‌کند تا او را در ورزشگاه امارات نگه دارد و از علاقه باشگاه‌های رقیب جلوگیری کند.

* بر اساس گزارش‌ها، مائوریسیو پوچتینو برای اینکه تیمی را برای مربیگری در اختیار بگیرد، بازگشت به انگلیس، اسپانیا یا حضور در ایتالیا را هدف قرار داده است.

* گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که آرسنال در حال آماده‌سازی مبلغ ۱۰۱ میلیون پوند برای جذب دو ستاره یوونتوس دوشان ولاهوویچ و فابیو میرتی است.

دیلی میرر:

* آرون راجرز، مدافع تیم گرین بی پکرز می‌گوید که راه تام بردی را نخواهد رفت و او تا ۴۵ سالگی به بازی کردن ادامه خواهد داد.

* بنا به گزارش‌ها، لیورپول و آرسنال هر دو در حال بررسی گزینه خرید الکس بائنا از ویارئال هستند که همچنان در اسپانیا به نمایش‌های درخشان خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 607385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.