پاسخگویی روزانه ۱۰۰ کاربر توسط واحد پاسخگوی آنلاین سامانه سرا ۱۰

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: سیستم پاسخگوی آنلاین سامانه هوشمند توسعه شهری روزانه سوالات حدود ۸۰ تا ۱۰۰ کاربر سامانه‌ اصفهانما و سرا ۱۰ شامل شهروندان و مهندسان نظام مهندسی را پاسخ می‌دهد.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از خدمات غیرحضوری، شاهد کاهش مراجعات حضوری شهروندان به مناطق شهرداری هستیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سطح کیفی خدمات برداریم.

وی با بیان اینکه در سامانه هوشمند توسعه شهری اصفهان در گام نخست درخواست‌های غیرحضوری صدور پروانه، احداث بنا، تخریب و بازسازی، اصلاح و تعویض پروانه بارگذاری شده بود و استقبال مناسب از این خدمات، تعداد زیادی درخواست در این سامانه ثبت شده است.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های لازم به همکاران در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کارتابل شهروندی، بخشی از درخواست‌ها جهت انجام اقدامات لازم، تأیید، پرداخت فیش‌های مالی و بارگذاری مدارک مورد نیاز در کارتابل شهروندان و بخشی از درخواست‌ها نیز در کارتابل همکاران مناطق در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه سیستم پاسخگوی آنلاین سامانه هوشمند توسعه شهری روزانه سوالات ۸۰ تا ۱۰۰ کاربر سامانه اصفهانما و سرا ۱۰ شامل شهروندان و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان را پاسخ می‌دهد، تاکید کرد: کارشناسان و متخصصان شهرسازی الکترونیک همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده پاسخگویی هستند تا در فرایند ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان خللی ایجاد نشود؛ هر چند در این سامانه، فایل راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری مناسبی برای شهروندان بارگذاری شده است.

علی‌اصغری تصریح کرد: علاوه بر پاسخگویی حضوری به شهروندان، سیستم پاسخگویی آنلاین در راستای راهنمایی شهروندان در خصوص استفاده هرچه بهتر از سامانه هوشمند توسعه شهری، پیگیری درخواست‌ها، پاسخگویی سوالات آنها در خصوص حوزه شهرسازی و پاسخگویی به سوالات اپراتورهای مناطق پانزده‌گانه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه هوشمند توسعه شهری از ابتدای تیرماه سال جاری، گفت: به‌طور میانگین کارشناسان سیستم پاسخگوی آنلاین این سامانه بیش از چهار هزار سوال را پاسخ دادند.

کد خبر 607362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.