نظر جالب مورینیو درخصوص بازنشستگی از مربیگری فوتبال!

ژوزه مورینیو می‌گوید که برنامه‌اش برای بازنشستگی «هیچ تغییری نکرده است»، زیرا مرد پرتغالی هنوز عاشق برد بوده و از باخت متنفر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورینیو می‌گوید برنامه‌اش برای بازنشستگی «هیچ تغییری نکرده است»، زیرا مرد پرتغالی هنوز عاشق برد است و از باخت تنفر دارد.

سرمربی سابق منچستریونایتد، چلسی و رئال‌مادرید که درحال‌حاضر هدایت رم در سری «آ» را برعهده دارد، در گذشته گفته بود که در سن ۶۰ سالگی به دنبال کناره‌گیری از مربیگری خواهد بود. او اکنون ۵۹ سال دارد و در بیست‌وششم ژانویه تولد خود را جشن خواهد گرفت، اما قصد ندارد به این زودی کارش را رها کند زیرا اشتیاق او برای مربیگری همچنان بالا است.

مورینیو هنگامی که درباره آینده وی سوال شد، گفت: «این ۲۲ سال به سرعت گذشت، اما می‌خواهم ادامه دهم. احساس خوبی دارم، احساس قوی [و] انگیزه دارم. برنده شدن را دوست دارم، از باخت متنفرم. هیچ چیز تغییر نکرده است، رنگ موهایم بله سفید است حتی چین و چروک‌هایی دارم، اما می‌خواهم ادامه بدهم. نه برای ۲۲ سال دیگر، زیرا فرصتی وجود ندارد، اما برای چند سال دیگر مربیگری خواهم کرد.»

مورینیو دارای یکی از غبطه‌برانگیزترین مدال‌ها در فوتبال جهان است، آقای خاص پرتغالی که در طول یک دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر، سری آ، لالیگا، جام یوفا، جام حذفی و لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورده، برای فوتبال‌دوستان بسیار قابل احترام است.

قرارداد او با رم تا تابستان ۲۰۲۴ اعتبار دارد و او سخت تلاش می‌کند تا آن‌ها را مانند همیشه در رقابت‌های داخلی و قاره‌ای به مقام برساند.

کد خبر 607360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.