گلکسی S23 با باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ سال آینده گوشی گلکسی S23 را با باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل کنونی این محصول معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش جدید حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در نظر دارد ظرفیت باتری سری گلکسی S23 را در سال آینده افزایش دهد. اینکه آیا افزایش ظرفیت باتری در همه مدل‌های سری S23 اعمال خواهد شد یا خیر؟ هنوز مشخص نیست. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که همه مدل‌های این گوشی از باتری بزرگ‌تر بهره خواهند برد.

مدل پایه گلکسی S23 در مقایسه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی S22 شاهد افزایش جزئی پنج درصدی در ظرفیت باتری خود خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا افزایش ظرفیت باتری بر مدل‌های پلاس و اولترا نیز اعمال خواهد شد یا خیر؟ شرکت‌ها برای افزایش ظرفیت باتری، با چالش‌های مهمی مانند مدیریت فضای داخلی گوشی‌ها مواجه می‎‌شوند.

هدف اصلی همیشه این است که باتری بزرگ‌تر بدون نیاز به ضخیم‌تر کردن گوشی انجام شود، بنابراین پیشرفت در تکنولوژی باتری می‌تواند به دستیابی به این هدف کمک کند. سامسونگ SDI، که یکی از تامین‌کنندگان باتری دستگاه‌های سری گلکسی است، اکنون از فناوری انباشتگی برای افزایش ظرفیت باتری‌های کوچک بهره می‌برد.

باتری گلکسی S23 پلاس اخیراً گواهی خود را دریافت کرده، اما به دلیل تار بودن تصویر مرتبط با آن، ظرفیت باتری قابل تشخیص نبوده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S23 اولترا با همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبل روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال آینده از سری گلکسی S23 به صورت رسمی رونمایی کند، تا آن زمان جزئیات دیگری در مورد این گوشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 607282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.