اروگوئه به‌دنبال تداوم رکورد شکست‌ناپذیری

تیم‌ملی اروگوئه در هفت بازی اخیر خود متحمل شکستی نشده و در شرایطی مقابل تیم‌ملی ایران قرار خواهد گرفت که امیدوار به حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه فردا _جمعه یکم مهرماه_ در چارچوب نخستین بازی تدارکاتی خود در تعطیلات فیفادی، از ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت محلی در ورزشگاه NV ARENA کشور اتریش در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت‌.

اروگوئه درحالی مقابل شاگردان کی‌روش صف‌آرایی می‌کند که دیگو از زمان حضورش در تیم‌ملی فوتبال اروگوئه توانسته رکوردی فوق‌العاده را به ثبت برساند. تیم تحت‌هدایت او ابتدا در چهار بازی پایانی انتخابی جام‌جهانی در منطقه آمریکای‌جنوبی موفق شد به چهار پیروزی درخشان مقابل پاراگوئه، ونزوئلا، پرو و شیلی دست پیدا کند و با صلابت راهی جام بیست‌ودوم در کشور قطر شود.

آن‌ها در ادامه سه بازی دوستانه را مقابل تیم‌های مکزیک، آمریکا و پاناما انجام دادند که ماحصل آن پیروزی سه بر صفر، تساوی بدون گل و برد پنج بر صفر بود.

با این حساب اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند. حال کارلوس کی‌روش و شاگردانش باید توانایی‌شان در گلزنی و شکست‌دادن اروگوئه را به تماشاگران نشان دهند.

کد خبر 607226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.