برتری سپاهان و ملوان برابر حریفان

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی به‌ترتیب در مقابل تیم‌های نجف عراق و چوکای تالش به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال ایران با گذشت حدوداً دو هفته از تعطیلی رقابت‌ها و تداوم آن به‌دلیل فیفادی و بازی‌های تیم‌های ملی با انجام تمرینات و همچنین بازی‌های تدارکاتی به‌دنبال حفظ آمادگی برای شروع‌مجدد لیگ‌برتر هستند که زمان اعلامی آن نهم مهرماه خواهد بود.

عصر امروز و در چارچوب دیدار تدارکاتی و از پیش تعیین‌شده تیم فوتبال سپاهان اصفهان به‌مصاف نجف عراق رفت. در این مسابقه که در زمین باغ‌فردوس اصفهان کمپ تمرینی طلایی‌پوشان برگزار شد، سپاهان نیمه‌اول را با برتری یک بر صفر مقابل حریف خود به پایان رساند و در نیمه‌دوم با زدن دو گل دیگر موفق شد با حساب سه بر صفر در این بازی دوستانه پیروز شود. میلاد زکی‌پور، محمدرضا حسینی و محمد قربانی سه گلزن سپاهان در این مسابقه بودند.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری تدارکاتی و پرگل با نتیجه چهار بر دو از سد چوکای تالش گذشت. مهران احمدی، سهیل فداکار، پرهام موقری و ارسلان تفضلی گلزنان ملوان در این دیدار بودند. شاگردان مازیار زارع در دیدار تدارکاتی قبلی‌شان با نتیجه ۶ بر صفر تیم شهرداری نوشهر را شکست داده بودند.

کد خبر 607213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.