لزوم جانمایی المان شهدا در بوستان‌های شهر اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر روایت ایثازگری بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: احداث المان رخت‌شوی‌خانه زنان ایثارگر برای گرامی‌داشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های کسانی است که شاید در دوران دفاع مقدس کمتر دیده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز_ پنج‌شنبه سی و یکم شهریورماه_ در آئین کلنگ‌زنی المان رخت‌شوی‌خانه زنان ایثارگر، اظهار کرد: احداث المان رخت‌شوی‌خانه زنان ایثارگر برای گرامی‌داشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های افرادی است که شاید در دوران دفاع مقدس کمتر دیده شده‌اند؛ کمتر دیده شدن نقش زنان نقطه ضعفی است در روایت‌گری و بیان صحنه‌ها و مجاهدت‌هایی که در حمایت از رزمندگان در پشت جبهه صورت می‌گرفت.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روایت صحیح و دقیق دوران دفاع مقدس به نسل جوان، استمرار موفقیت‌های انقلاب و تضمین آن است، چرا که دشمنان با ابزارهای مختلف به دنبال منحرف کردن دفاع مقدس هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره مقام معظم رهبری و نگاه ویژه به خوزستان به ویژه ایستادگی مردم در دوران دفاع مقدس گفت: این کلنگ‌زنی‌ها در راستای گرامی‌داشت، ایجاد نماد و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به ویژه در عرصه‌های فرهنگی، رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها همانند دوران دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت است.

وی تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر اهواز، شهرداری مکلف شده است ظرف مدت شش ماه، المان‌های شهدایی که در بوستان‌های شهر تدفین شده‌اند را جانمایی کند که با دستور شهردار در دو بوستان آغاز شده و در بقیه موارد نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 607200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.