راهیابی تیم‌ملی تاجیکستان به فینال "جام پادشاهی" با درخشش بازیکن ذوب‌آهن +فیلم

تیم‌ملی تاجیکستان در مرحله نیمه‌نهایی جام پادشاهی تایلند با نتیجه دو بر یک از سد ترینیدادوتوباگو گذشت و فینالیست شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال تاجیکستان در تعطیلات فیفادی و در چارچوب چهل‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی "جام پادشاهی" به میزبانی کشور تایلند، امروز _پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه_ در ورزشگاه چیانگ‌مای و در حضور ۷۲۸۸ تماشاگر در مقابل ترینیدادوتوباگو قرار گرفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. تاجیکی‌ها با این پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی، به فینال "جام پادشاهی" راه پیدا کردند.

در دقیقه ۲۷ نیمه‌اول بازی تیم ترینیدادوتوباگو موفق شد به‌وسیله جودا گارسیا دروازه تاجیکستانی‌ها را باز کند، اما به‌محض شروع نیمه‌دوم و در دقیقه ۴۷ مسابقه، محمدجان رحیموف بازی را برای تاجیکستان به تساوی رساند.

این پایان کار نبود و احسان پنشنبه، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دقیقه ۷۵ با یک شوت پای‌راست مطمئن و زیبا گل دوم را برای تیم‌ملی تاجیکستان به‌ثمر رساند.

در نهایت تیم‌ملی تاجیکستان با نتیجه دو بر یک این بازی را با برتری به پایان رساند و در پایان بازی نیز احسان پنشنبه به‌واسطه نمایش فوق‌العاده‌اش و به‌ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیم‌ملی تاجیکستان، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

علاوه‌بر احسان پنشنبه، نماینده ذوب‌آهنِ ایران در تیم‌ملی تاجیکستان، وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیس نیز برای تاجیکی‌ها در زمین بود؛ البته شریدین بوبوئف، مهاجم صنعت‌نفت تیمش را در این تورنمنت همراهی نمی‌کند.

کد خبر 607199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.