جهانبخش: با حمایت همه‌جانبه باید به جام‌جهانی برویم/ هدف‌مان صعود از مرحله‌گروهی است

وینگر تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی‌های تدارکاتی محک خوبی برایمان است و بازیکنان همدیگر را بهتر می‌شناسند؛ اما برای رفتن به جام‌جهانی و صعود از مرحله‌گروهی که هدف‌مان است به انرژی مثبت و حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان نیاز داریم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جهانبخش درخصوص اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در اتریش و بازی‌های تدارکاتی برای جام‌جهانی اظهار کرد: دو بازی قبل از جام‌جهانی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد. هر دو این تیم‌ها در جام‌جهانی حضور دارند و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی مقابل آنها انجام بدهیم.

وی افزود: در این بازی‌ها بازیکنان می‌توانند همدیگر را بهتر بشناسند. برای اینکه تیم ملی روند رو به رشدی داشته باشد و بتوانیم به آماده‌سازی برسیم، به چنین دیدارهایی نیاز داریم.

وینگر تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: صعود هدف تیم است و ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. از لحاظ ذهنی، فیزیکی و امکانات آماده باشیم و از همه مهم‌تر باید بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

جهانبخش گفت: تا جام‌جهانی دو ماه بیشتر فرصت نداریم. همدلی خیلی مهم است؛ مربیان لیگ برتری، بازیکنان، مدیران، خبرنگاران و از همه مهم‌تر هواداران باید با انرژی مثبت از تیم‌ملی حمایت کنند تا تیم به آرامش و تمرکز برسد و با شرایط خوبی به جام‌جهانی برود.

کد خبر 607177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.