آماده‌سازی شهر قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آماده‌سازی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، علیرضا منجم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آن‌ها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار ماند تا الگوی مناسبی از جریان‌های فرهنگی در جامعه و بین نسل جوان ترویج داده شود.

وی با اشاره به بزرگداشت مدافعان کیان ایران اسلامی با هدف انتقال حماسه‌ها و ایثارگری اسطوره‌های مقاومت و شجاعت به نسل امروزی به اقدامات سازمان زیباسازی در این ایام اشاره کرد و افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این سازمان اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر از جمله سرداران، نصر، قدس و ارتش کرده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان اقدام به نصب بیش از ۵۰۰ کتیبه اشکی در محورهای اصلی شهر از جمله خیابان‌های نادری، میرعماد، بلوار مدرس، طالقانی و سپه کرده است.

منجم با اشاره به نصب ۱۲۰ پرچم طراحی شده متناسب با این ایام در مسیرهای پرتردد شهر، تاکید کرد: این سازمان بخشی از تبلیغات محیطی و سازه‌های تبلیغاتی شهر را به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس بنرهایی با مضمون تصاویر شهدا و جبهه و جنگ روی سازه‌های دایره‌ای نصب شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از همکاری این سازمان در برگزاری نمایشگاه نسیم یادگاران خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت چهل‌ودومین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته نخست مهرماه در ابتدای جاده باراجین و محوطه تی پ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 607169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.