مسیرهای منتهی به حرم رضوی ایمن‌سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ضروری است در ایام رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گام‌های جدی و اساسی در راستای مهیا کردن تمام امکانات و تسهیل و ایمن‌سازی مسیرهای تردد و تشرف به حرم مطهر مطهر رضوی برداریم.

حمید ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هرساله در روزهای پایانی ماه صفر مشهد مقدس میزبان میلیون‌ها دلداده و عزادار اهل‌بیت (ع) است، اظهار کرد: این مناسبت‌ها نقش بسزایی در نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی و ترویج و معرفی سیره و منش رضوی دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضروری است در ایام رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام الرضا (ع) گام‌های جدی و اساسی در راستای مهیا کردن تمام امکانات و تسهیل و ایمن‌سازی مسیرهای تردد و تشرف به حرم مطهر مطهر رضوی برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری باید اقدامات لازم به منظور رفع خطرات احتمالی و جمع‌آوری سازه‌های بدون ایمنی را در اسرع وقت انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این تدابیری باید اندیشیده شود تا زائران، به‌ویژه زائرین پیاده با کمترین مشکل به حرم امام‌رضا (ع) مشرف شوند و عزاداری خود را به نحو شایسته‌ای انجام دهند.

کد خبر 607161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.