دلایل تغییر مدیران در شهرداری تهران شفاف‌سازی می‌شود

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر مدیران شهرداری تنها به دلیل تخلفات نیست و برخی عملکرد مورد انتظار مدیران بالادستی را نداشته‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، احمد صادقی با اشاره به موضوع تغییر مدیران در شهرداری اظهار کرد: دو نکته در بحث تغییرات مدیران مهم و حائز اهمیت است. نخست آنکه شهرداری تهران احکام یک ساله را منوط به ارزیابی عملکرد مدیران کرده بود که یکی از شاخصه‌های ارزیابی عملکرد مدیران نبود تخلف است، امکان دارد در بحث ارزیابی به مدیری برسند که تخلف دارد و آن را تغییر دهند، اما ممکن است مدیری تخلف نداشته باشد و در ارزیابی عملکرد توقعات مدیر بالادستی را برآورده نکرده یا اینکه شاخص‌های ملاک‌ها و معیارهای لازم را نداشته باشد.

وی در خصوص برخی شایعات درباره تغییر مدیریت‌ها که بر اساس تخلفات است، اما در رابطه با آن شفاف‌سازی نمی‌شود، ادامه داد: برخی از این اخبار شایعه نیست و تغییراتی که بر اساس تخلفات انجام شده گزارش شده و در خصوص آن نیز توضیح داده شده است.

رئیس کمیته شفاف‌سازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتقاد به برخی مدیران تازه منصوب شده، گفت: هنوز برای ارزیابی عملکرد این افراد زود است و من نیز نمی‌توانم به محض انتصابی در خصوص توانایی‌های افراد اظهار نظر کنم به نظر می‌آید نیاز به گذشت زمان است تا بتوان منصفانه قضاوت کرد.

کد خبر 607158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.