اتمام عملیات اجرایی ایستگاه ۱۵ خط یک متروی تبریز

شهردار تبریز از اتمام عملیات اجرایی ایستگاه پانزدهم خط یک متروی تبریز پیش از موعد مقرر و روزشمار نصب‌ شده خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: مطابق روزشمار نصب شده، ایستگاه پانزدهم خط یک مترو واقع در محله لاله باید روز دوم مهر سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسید که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز، چهار روز پیش از زمان‌بندی مذکور تکمیل شده است.

وی افزود: عملیات عمرانی ایستگاه پانزدهم روز بیست‌وهشتم شهریورماه، یعنی چهار روز مانده به اتمام روزشمار افتتاح این پروژه به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.

شهردار تبریز با بیان اینکه تکمیل خط یک متروی تبریز در سال جاری، جزو برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل است و تلاش داریم تا پایان سال این اتفاق مهم رخ بدهد، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی شفاف به شهروندان، ارائه گزارش عملکرد ادواری و نصب روزشمار اتمام پروژه خط‌مشی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: ایستگاه پانزدهم خط یک متروی تبریز، یکی از منحصربه‌فردترین ایستگاه‌های مترو از لحاظ معماری است که از مکتب هنری آذربایجان الگوبرداری شده است؛ خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر، در سه فاز طراحی و اجرا شده است و ۱۸ ایستگاه و دو پایانه دارد.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر فاز اول و دوم خط یک متروی تبریز فعال است و مطابق وعده شهردار تبریز تا پایان سال جاری با تکمیل دیگر ایستگاه‌های فاز سه، در تمام مسیر مسافرگیری انجام خواهد شد.

کد خبر 607117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.