معضلات کشاورزی و دامداری چهارمحال‌وبختیاری رفع شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزی و دامداری استان چهارمحال و بختیاری در حال نابودی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _پنجشنبه سی و یکم شهریورماه_ در جلسه دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های اقتصادی به دلیل دست‌اندازهای بانکی جذب نمی‌شود، به طور مثال سردخانه بروجن همواره نیاز به آب دارد و همیشه آب را با تانکر تأمین می‌کنند، همچنین مشکلات بهداشتی به دلیل کمبود آب در شهرستان بروجن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اعلامی از سفر ریاست جمهوری تبلیغاتی بود، تصریح کرد: در شهرستان بروجن اعتبارات طرح‌هایی که قرار بود آغاز شود، جذب نشد و در حد گفتمان باقی ماند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان در حال گذر از حالت سنتی به صنعتی است و کشاورزی و دامداری در حال نابودی است، برخی افراد جامعه بدون دانش وارد بازار کار می‌شوند، در صورتی که دامدار را باید در کشتارگاه مشغول به کار کنند تا متناسب با حرفه خود فعالیت کند.

کد خبر 607034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.