ضرورت توجه به زیرساخت‌ها و پروژه‌های ملی در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به زیرساخت‌ها و پروژه‌های ملی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _پنجشنبه سی و یکم شهریورماه_ در جلسه دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تلاش مضاعف دولت‌مردان جهت توسعه بخش کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان چهارمحال و بختیاری در صورت توجه مسئولان و تقویت طرح‌های کشاورزی شاهد تحول عظیمی در استان خواهیم بود.

وی افزود: اجرای طرح کشاورزی دشت دیناران به مساحت چهار هزار هکتار تأمین آب از رودخانه بادره، ده دلی و بازفت، انتقال آب به زمین‌های تلخاب میانکوه و طرح‌های کشاورزی در اراضی سردشت لردگان از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت‌ها و پروژه‌های ملی، تصریح کرد: توسعه شریان‌ها و جاده‌های مواصلاتی، شبکه فاضلاب، صنایع پایدار و حمایت از گلخانه‌ها باید جزو اولویت‌ها باشد در این راستا نیز شورای اسلامی استان تلاش می‌کند، در کنار مسئولان کارهای بزرگی برای استان انجام و حق مردم را مطالبه‌گری کند.

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط سرمایه‌گذار و حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان ضرورت جامعه امروزی است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان نیاز به اجرای برنامه‌ریزی مدون در این حوزه دارد، لذا از مسئولان ذی‌ربط انتظار می‌رود با جذب سرمایه‌گذار و استفاده از همکاری جامعه شورایی، ظرفیت‌های استان را شناسایی و برنامه دهند که استان در حوزه صنعت گردشگری و جذب توریسم به اهداف خود برسد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی استان جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی شوراهای اسلامی در سطح استان و تسلط شوراها به مسائل اداری، مالی و حقوقی و حتی نحوه مطالبه‌گری به صورت کارشناسی نیاز به حمایت مالی دارد.

وی با اشاره به کمبود سهمیه آرد خانگی در روستاها و شهرهای با جمعیت کم، اضافه کرد: از لحاظ اقتصادی اکثر مردم در رفاه نیستند، بر همین اساس ضروری است که در روستاها و شهرها سهمیه آرد افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: کاهش نرخ بیکاری با همکاری بانک‌های عامل و به حداقل رساندن بروکراسی اداری محقق و از طرفی شرایط برای سرمایه‌گذاری تسهیل می‌شود.

کد خبر 607029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.