گسترش زیرساخت‌های فضای سبز منطقه ۱۲ در دستور کار سازمان پارک‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برنامه‌های عملیاتی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در حوزه فضای سبز را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، مجید عرفان‌منش اظهار کرد: ساماندهی پارک فدک، قدس، ملت و عاشق آباد واقع در منطقه ۱۲ اصفهان آغاز شده است و تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: احداث شبکه آبیاری تحت فشار خیابان مهدیه، تکمیل شبکه توزیع خیابان امام خمینی (ره)، راه‌اندازی چاه خیابان عطاء‌الملک، تعمیر و تجهیز چاه پارک مادر و خاک‌ریزی مربوط به عملیات توسعه پارک مادر به مساحت هشت هزار مترمربع انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: پارک کیمیا در خیابان بنت‌الهدی صدر نیز به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث و در اختیار شهروندان شهرک نگین قرار گرفته است.

وی از آغاز ساماندهی و بهسازی پارک‌های ملت، ملک‌شهر، شمشاد، حکمت، محمودآباد و امین‌آباد با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان خبر داد و تأکید کرد: این پروژه‌ها نیز تا پایان فصل پاییز تکمیل خواهد شد.

عرفان‌منش افزود: توسعه شبکه آبیاری تحت فشار در پارک‌های خراسانی و خیابان مهدیه با اعتباری بالغ بر ۱.۳ میلیارد تومان آغاز شده است و تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین بهبود روش‌های آبیاری فضای سبز شهرک قدس، اتوبان آزادگان و پارک استقلال از دیگر طرح‌هایی است که با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در منطقه ۱۲ در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث کلکتور انتقال آب اتوبان معلم به طول ۵۰۰۰ هزار متر نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در منطقه ۱۲ شهرداری است.

کد خبر 606992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.