شهادت جانباز سرافراز شهرکردی در هفته دفاع مقدس

اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پیامی درگذشت خادم‌الشهدا حاج مرتضی بیاتی رزمنده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پی درگذشت خادم‌الشهدا «حاج مرتضی بیاتی‌اشکفتکی» رزمنده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس پیام تسلیت صادر کردند. متن این پیام به شرح ذیل است:

"الّذین اسْتجابوا للّه والرّسول منْ بعْد ما أصابهم الْقرْح للّذین أحْسنوا منْهمْ واتّقوْا أجْرٌ عظیمٌ

با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، «حاج مرتضی بیاتی‌اشکفتکی» جانباز سرافراز اسلام و یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوسته است.

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج مرتضی بیاتی‌اشکفتکی موجب تأثر و تالم فراوان مردم ولایت‌مدار شهرکرد شد.

حاج مرتضی بیاتی مجاهد خستگی‌ناپذیر، شجاع، فداکار و انقلابی که در طول دوران دفاع مقدس همواره در میدان جهاد و خدمت صادقانه فعال بوده و مظهر جوشش و درخشش مجاهد فی سبیل الله و پاسدار بصیر انقلاب اسلامی در فداکاری و جانبازی برای اسلام و وطن پرمهرمان در میدان تکلیف و تعهد بوده و به طور قطع راه روشن این مجاهد نستوه، برای همیشه تاریخ زنده و روشنی بخش راه خطیر نسل‌های امروز و فردای نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیل عظیم جوانان غیور و غیرتمند این سرزمین خواهد بود.

آن بزرگ مرد مجاهد در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بسیار کوشید و هیچگاه از تلاش و کوشش صادقانه برای خدمت و فداکاری به مردم غافل نشد.

اینجانبان ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم شهرکرد، از خداوند مسئلت می‌کنیم.

امیدوارم روح پاکش با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب آن حضرت محشور شود."

به گزارش ایمنا، مرحوم مرتضی بیاتی‌اشکفتکی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۶ مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری بوده و به مدت دو سال قائم مقام سپاه استان و مدیرکل اداره زندان‌های چهارمحال و بختیاری در پرونده کاری وی درج شده است.

کد خبر 606828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.