اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول محدوده مدارس، چهارراه‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده در سطح منطقه، آسفالت، لکه‌گیری و ترمیم معابر و خیابان‌های روبه‌روی مدارس در حال انجام است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برای حضور دانش‌آموزان، معلمان و اساتید در مدارس و دانشگاه‌ها، فعالیت‌هایی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از ماه مهر، شهرداری در کنار فضاسازی مناسب سطح منطقه ۱۲، ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در محدوده مدارس از قبیل آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر با نصب گل‌میخ، نصب و تعمیر تابلوها و علائم ترافیکی، آشکارسازی گذرگاه‌های عابرپیاده، ترمیم و نصب جایگاه‌های ویژه دوچرخه در کنار مدارس، همچنین خط‌کشی مجدد خطوط عابرپیاده و خطوط راهنما در کنار خیابان و معابر اصلی انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول محدوده مدارس، چهارراه‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده در سطح منطقه، آسفالت، لکه‌گیری و ترمیم معابر و خیابان‌های روبه‌روی مدارس نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از مهر به منظور ارتقای سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هرچه بهتر منطقه ۱۲ در آستانه بازگشایی مدارس انجام می‌شود، اظهار کرد: کاشت گل‌ها و گیاهان متناسب با فصل در فضای سبز منطقه نیز رنگ و بویی دیگر به آغاز سال تحصیلی در این منطقه داده است.

رسالت افزود: در چند روز مانده به آغاز سال تحصیلی، با تلاش همکاران در اداره خدمات شهری، بیش از نیم‌تن نخاله، ضایعات و زباله خشک و تر از اطراف مدارس جمع‌آوری شد.

کد خبر 606823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.