عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ شهریورماه

در این بسته خبری از ثبت بیش از دو هزار تماس با سامانه ۱۳۷ در قرچک تا مشارکت شهرداری آبدان در آماده‌سازی مدارس و آغاز عملیات اجرایی ستاد مهر شهرداری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ثبت ۲۱۹۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک از ثبت ۲۱۹۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی شش ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مشارکت شهرداری آبدان در آماده‌سازی مدارس

سیدعیسی حسینی، شهردار آبدان گفت: شهرداری با تمام توان و با همه ظرفیت‌ها در کنار مدارس شهر و بخش به استقبال مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید می‌رود.

تلاش همه‌جانبه شهرداری شاهین شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید

بهرام نوری، مدیرروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر گفت: شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت‌هایی نظیر ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، عملیات اجرایی لکه‌گیری آسفالت، نصب علائم ترافیکی و تابلو محل عبور دانش آموزان و خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شاهین‌شهر، بازدید فنی از سرویس‌های مدارس شهر با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و پلیس راهور شهرستان را برای رفاه و آسایش دانش‌آموزان عزیز انجام داده است.

توسعه فضای سبز کوهدشت با گونه‌های مقاوم

کامیاب تیموری، شهردار کوهدشت گفت: توسعه فضای سبز از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری در سال جدید است.

آغاز عملیات اجرایی پروژه باغ بانوان / بهبود عبور و مرور در محله ششجوان

سیداحمد عبدالهی، شهردار بوئین میاندشت گفت: پروژه باغ بانوان شهر در زمینی به مساحت سه هکتار با پیش‌بینی اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

ساماندهی دست‌فروشان بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: دست‌فروشان سطح شهرستان ساماندهی می‌شوند.

آغاز عملیات اجرایی ستاد مهر شهرداری قزوین

مجتبی جانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اقدامات اجرایی ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس آغاز شده است.

کد خبر 606711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.