خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری تهران در اربعین قابل تقدیر است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت‌: نیروهای شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی اربعین خدمات‌رسانی خوبی داشتند، اما در چند روز گذشته دو تن از همکاران‌مان در شهرداری تهران که مشغول خدمت‌رسانی بودند را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه بیست و نهم شهریورماه _ در نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، اظهار کرد: نیروهای شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی اربعین خدمات‌رسانی خوبی داشتند، اما در چند روز گذشته دو تن از همکاران‌مان در شهرداری تهران که مشغول خدمت‌رسانی بودند را از دست دادیم؛ محمدمهدی صبوری یکی از نیروهای خدمات شهری منطقه هشت شهرداری تهران بود و زمانی که در کربلا جهت خدمت به زائران فعالیت داشت، به علت سکته قلبی فوت کرد.

وی ادامه داد: حمزه حمداللهی پاکبان شهرداری تهران نیز در سانحه تصادف فوت کرد؛ نکته قابل توجه این است که از دست دادن این دو نفر برای غرب‌گراها جذابیتی نداشت و آنها به این موضوع نپرداختند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خدا و مراجع شیعه که در رأس آن ولی‌فقیه قرار دارد، است و نسبت به موضوع حجاب روشنگری شده و احکام آن مشخص است، فراموش نکنیم که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.

کد خبر 606707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.