از تخلف غرفه‌داران میدان میوه و تره‌‎بار کرج جلوگیری می‌شود

سرپرست شهرداری کرج گفت: از تخلف برخی غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار کرج جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر غفاری امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریور ماه_ در جلسه بررسی مشکلات میدان تره بار مرکزی کرج با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت این میدان، اظهار کرد: ابتدا باید وضعیت نگهداشت و تنظیف این میدان تغییر کند، زیرا این امر به‌طور مستقیم با سلامت شهروندان مرتبط است.

وی با تاکید بر اینکه کرامت شهروندانی که برای خرید به این مرکز مراجعه می‌کنند باید حفظ شود، ادامه داد: بدون شک غرفه‌داران به عنوان بازوی شهرداری نقش اساسی در حفظ پاکیزگی غرفه‌ها و زیبا نگهداشتن چهره این میدان دارند.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه وضعیت فعلی میدان مرکزی در شأن شهروندان نیست، گفت: بدون شک ساماندهی این میدان از تغییر چهره تا اقدامات عمرانی به زمان نیاز دارد، اما این فرایند باید از یک جا آغاز شود؛ هرچند تاکنون اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است، اما کافی نیست و بهبود شرایط این میدان نیازمند اقدامات اساسی‌تر است.

وی با اشاره به اینکه توسعه عمرانی این مرکز در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: اقداماتی همچون لکه‌گیری آسفالت، حفر چاه‌های جذبی و ساماندهی فاضلاب جاری غرفه‌ها باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

غفاری با بیان اینکه فعالیت غرفه‌داران در این مجموعه مستقیم با سلامت شهروندان سروکار دارد، بنابراین باید وضعیت پساب جاری از غرفه‌ها به سرعت ساماندهی شود، ادامه داد: لایروبی انهار واقع در این میدان نیز باید به طور مستمر انجام شود تا شاهد تکرار مشکلات گذشته نباشیم، البته نظافت و پاکسازی پیاده‌رو و حواشی این میدان نیز مسئله‌ای است که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به ضرورت برخورد با تخلفات برخی غرفه‌داران، تصریح کرد: اینکه برخی افراد معبر عمومی را اشغال و از آن به عنوان بخشی از غرفه خود استفاده می‌کنند، هیچ توجیهی ندارد و نمونه بارز تضییع حقوق شهروندان است، لذا برخورد با این نوع تخلفات باید هرچه سریع‌تر آغاز شود تا شاهد وقوع تخلفات گسترده‌تر در سال‌های بعدی نباشیم.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به جمع‌آوری گیت ورودی میدان مرکزی تره‌بار کرج، گفت: هرچند اقدام برای شهرداری هزینه‌بر بود، اما کنترل و حفظ نظم این مجموعه بعد از این اقدام باید با برنامه‌ریزی درست انجام شود تا حقی از شهرداری و شهروندان ضایع نشود.

کد خبر 606685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.