ایثارگران، علمداران و پیشگامان جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ایثارگران، علمداران، پیشگامان و راهنمای جامعه در ایثارگری و هیئات مذهبی هستند، گفت: از این‌رو در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلغ و هیئتی، در حسینیه بنی‌فاطمه(س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی فوقی امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی اصفهان اظهار کرد: در این برنامه سعی کردیم از بخشی از رشادت‌ها و دلیری‌های مبلغان و هیئتی‌ها تجلیل کنیم، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب این وظیفه بر دوش ما است تا یاد، خاطره، رشادت و دلیری‌های ایثارگران را زنده بداریم.

وی با بیان اینکه ایثارگران، علمداران، پیشگامان و راهنمای جامعه در ایثارگری و هیئت‌های مذهبی هستند، تصریح کرد: از این‌رو در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی، در حسینیه بنی‌فاطمه (س) اصفهان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: این همایش به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و همراهی هیئت‌های مذهبی برگزار شده است و از حدود ۱۰۰ ایثارگر در کسوت مبلغ دین و هیئتی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایمنا، سی‌ویکم شهریورماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

کد خبر 606666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.