آغاز رقابت‌ها برای ایران با طعم مدال نقره

تیم‌ملی جودوی کشورمان در رقابت‌های جام ریاست‌جمهوری تاجیکستان حضور پیدا کرده و در نخستین روز آن توانست به‌وسیله مهدی فتحی‌پور یک مدال نقره به‌دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جودو جام ریاست‌جمهوری تاجیکستان درحالی از صبح امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در شهر «خوجند» آغاز شده که تیم‌ملی جودو کشورمان با سه نماینده در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

مهدی فتحی‌پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم‌ملی جودو کشورمان، امروز دوشنبه در فینال مسابقات جام ریاست‌جمهوری تاجیکستان به‌مصاف نماینده میزبان رفت و در نهایت به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت.

فتحی‌پور در نخستین مبارزه «نجم‌الدین محمدشریف» تاجیکستانی را شکست داد و به دور دوم راه یافت. در دور دوم نیز حریف فتحی‌پور حاضر به مبارزه کردن با وی نشد. نماینده کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست «توجایوف» به نیمه‌نهایی راه یافت.

در نیمه‌نهایی فتحی‌پور در ثانیه‌های پایانی موفق شد «غنی‌جان غنیوف» از تاجیکستان را ایپون کند و به فینال مسابقات راه یابد. فتحی‌پور در فینال این رقابت‌ها به‌مصاف «هامروز رجبوف» از تاجیکستان رفت و در نهایت بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

همچنین آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز امروز دوشنبه به جمع اردوی تیم‌ملی در کشور تاجیکستان اضافه شد. گفتنی است حسین قمی به‌عنوان مربی کنار ملی پوشان و بابک مهاجری رئیس کمیته داوران نیز در این اعزام کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

به گزارش ایمنا، فردا _سه‌شنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ نیز قاسم باغ‌چقی نماینده وزن ۹۱- کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه به‌مصاف جودوکاری از کشور تاجیکستان خواهد رفت.

کد خبر 606502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.