یوتیوب نمایش تبلیغات میان ویدئوها را افزایش داده است

گزارش‌‎های مختلف کاربران نشان می‌دهد که یوتیوب در حال افزایش نمایش تبلیغات میان ویدئوهای آپلودشده بر این پلتفرم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایش یک یا دو آگهی قبل از پخش هر ویدئو در یوتیوب عادی است، تبلیغات کوتاه در این پلتفرم تا آخر پخش می‌شود، درحالی‌که کاربران می‌توانند آگهی‌های طولانی‌تر را پس از چند ثانیه متوقف کند، البته این امکان در صورتی فعال خواهد بود که آپلودکننده ویدئو آن را فعال کرده باشد. در بعضی موارد، کاربران اعلام کرده‌اند طی وقفه میان ویدئوها، به جای دو آگهی، پنج مورد برای آن‌ها پخش شده است تعدادی از کاربران نیز گزارش کرده‌اند که هنگام تماشای یک ویدئو حداکثر تا ۱۰ تبلیغ برای آن‌ها به نمایش درآمده است.

گروهی دیگر از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام پخش ویدئوهای یوتیوب با تبلیغات بیشتری مواجه شده‌اند. گزارش‌هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه ویدئوهای این پلتفرم هر چند دقیقه یک بار با وقفه‌های تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، امکان گذر کردن از این آگهی‌ها در اکثر مواقع وجود ندارد و کاربران باید به اجبار آن‌ها را تا انتها تماشا کنند. تبلیغات عادی یوتیوب که امکان رد کردن آن‌ها وجود نداشت، معمولاً فقط تا پنج ثانیه پخش می‌شدند. بدین ترتیب، یک وقفه تبلیغاتی با ۱۰ آگهی پنج ثانیه‌ای معادل ۵۰ ثانیه خواهد بود که این میزان از حجم آگهی در مقایسه با آنچه هنگام تماشای ویدئوهای یوتیوب به آن عادت کرده بودیم، بسیار زیاد است.

منطقی است که برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی در پلتفرم‌هایی مانند Tubi یا Hulu باید مدتی صبر کنید، اما وقتی درمورد ویدئوهای کوتاه‌تر یوتیوب صحبت می‌کنیم، این موضوع بسیار متفاوت است. یوتیوب هیچ نظری در مورد ادعاهای مطرح شده درباره افزایش نمایش تبلیغات بر این پلتفرم ارائه نداده است. امیدواریم این تغییرات مربوط به اشکال نرم‌افزاری باشد، اگر چنین روندی ادامه پیدا کند، کاربران بیشتری به دنبال یافتن جایگزینی برای برنامه یوتیوب خواهند بود.

کد خبر 606469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.