قیمت میوه و محصولات کشاورزی در بازار کنترل شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا گفت: لازم است قیمت میوه و محصولات کشاورزی در بازار کنترل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش عباس‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اهالی روستاها و مسافران جهت رفت و آمد در راه‌ها، انتظار می‌رود با پیگیری مسئولان امر و رفع مشکلات اجتماعی، جاده‌های بین مزارع آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در شهرستان خانمیرزا بیداد می‌کند، افزود: تعداد بسیاری از چاه‌هایی که برای تأمین آب حفر شده بودند، خشک شدند و تعداد اندکی که آب دارند منابع محدودی داشته و کافی نیستند، لذا باید مجوز برای احداث حلقه چاه‌های جدید واگذار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا تصریح کرد: قیمت میوه و محصولات کشاورزی در بازار باید توسط ستاد تنظیم بازار کنترل شود به این دلیل که از کشاورزان محصولات ارزان خریداری و به مشتریان گران فروخته می‌شود.

وی تاکید کرد: بهسازی و مرمت راه‌های دسترسی به مزارع، ایجاد کانال‌های بتنی آب‌رسانی برای بهره‌وری و کاهش مصرف آب، افزایش سطح زیرکشت، توزیع منظم و عادلانه کودهای شیمیایی و انجام آموزش‌های لازم جهت استفاده بهینه از مطالبات کشاورزان شهرستان خانمیرزا است.

کد خبر 606310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.