نتایج بدی نگرفته‌ایم اما به نخستین پیروزی نیاز داریم/هواداران مطمئن باشند درحال پیشرفتیم

«تا به اینجای فصل با وجود کسب ۶ تساوی، نتایج بدی نگرفته‌ایم ولی به یک پیروزی نیازمندیم تا شخصیت تیمی ما شکل بهتری به‌خود بگیرد؛ هواداران را نیز درک می‌کنیم و می‌خواهیم به ما زمان بدهند، چراکه تیممان در حال پیشرفت است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پایان ۶ هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر با کسب ۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و با فرا رسیدن فیفادی به تعطیلات رفت. شاگردان تارتار از پنجشنبه هفته گذشته، تمرینات خود را دوباره آغاز کردند تا برای کسب نخستین پیروزی فصل پس از شروع لیگ آماده شوند. در این فرصت، گفت‌وگویی درخصوص شرایط فعلی ذوب‌آهن با «سیدمحمد قریشی» مدافع مستحکم و باتجربه گاندوها داشتیم.

از وضعیت ذوب‌آهن تا به اینجای فصل بگویید

سیاست باشگاه در فصل جاری حفظ بازیکنان تیم بود و تا حدودی این‌کار به خوبی انجام گرفت و چند بازیکن از جمعمان جدا شدند؛ این موضوع در فوتبال یک اتفاق کاملاً طبیعی است و از طرف دیگر با جذب چند بازیکن به یک تیم کاملاً یکدست تبدیل شدیم.

۶ بازی و ۶ تساوی! عملکرد تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تا به اینجای کار نتایج بدی نگرفته‌ایم، بازی‌های خوبی ارائه کردیم و نمی‌شود گفت نتایجمان بد بوده اما نیاز به یک پیروزی داریم. اتفاقات فوتبالی در شش‌هفته گذشته اجازه پیروزی به ما را نداد. در دو بازی برابر تراکتور و ملوان درحالی‌که پیش بودیم با بدشانسی سه‌امتیاز از دستمان رفت. البته بازی به بازی روند تیم بهتر و بازیکنان جدید با بقیه بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند؛ مهم‌ترین مسئله نیز همین است و نتایج بهتر قطعاً از راه خواهند رسید.

در این ۶ هفته مصدومیت چند بازیکن از جمله خودتان شرایط را سخت کرد؛ فکر می‌کنید بدشانس بوده‌اید؟

مصدومیت‌هایی را نیز در طول چند هفته گذشته متحمل شدیم، از سعید باقرپسند گرفته تا خودم و همچنین مسعود ابراهیم‌زاده و آرمان اکوان چند بازی را از دست دادیم و قطعاً این مصدومیت‌ها روی روند تیم تأثیرگذار خواهند بود.

در خط‌تهاجمی ۳ گل زده‌اید و در خط‌دفاعی ۳ گل دریافت کرده‌اید که عملکرد متوسطی به‌شمار می‌رود، نظرتان در این‌باره چیست؟

اگر کم گل خورده‌ایم به تمام پست‌ها از خط دروازه تا حمله برمی‌گردد و همه درحال تلاش کردن هستند، اگر هم گل‌های کمی به‌ثمر رسانده‌ایم، همه بازیکنان در آن دخیل‌اند. ما یک تیم هستیم و برد و باختمان با یکدیگر است و تمام اعضای یک تیم نسبت به نتایج مسئول هستند. فعلاً روندمان خوب است و امیدوارم هرچه‌زودتر با یک پیروزی، تیم‌مان یک شخصیت خوبی بگیرد.

سطح تیم‌ها در لیگ بیست‌ودوم چگونه است؟

امسال تیم ضعیفی نداریم؛ همه خوب بسته شده‌اند، با انگیزه بازی می‌کنند و بازی راحت وجود ندارد. همین بازی هفته ششم ما مقابل مس و ملوان بسیار سخت و فشرده بود و نمی‌توانیم بگوییم چون از لیگ دسته‌یک آمده‌اند، حریفان آسانی خواهد بود. در فصل جاری تیمی موفق خواهد بود که کمتر اشتباه کند و تمرکز بیشتری روی اهداف باشگاهش داشته باشد.

در دقایق پایانی بازی قبلی‌تان برابر مس کرمان یک درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم ایجاد شد، قضیه چه بود؟

درگیری ایجادشده در بازی ذوب‌آهن برابر مس یک اتفاق بود، به‌هرحال فشار بازیکنان بالا است، دقیقه آخر بازی نیز بود؛ یک اشتباه باعث می‌شود جو بازی کاملاً به هم بریزد و یک زد و خوردی پیش آمد که داور بازی به‌درستی به هر دو بازیکن کارت‌قرمز داد.

هواداران انتظار بیشتری از شما دارند؛ صحبتی با آنان دارید؟

هواداران دوست دارند تیمشان برنده شود و گل‌های زیادی به‌ثمر برساند؛ جذابیت فوتبال نیز به همین است و این چیزها را درک می‌کنیم اما به ما مقداری زمان بدهند و مطمئن باشند که تیم رو به پیشرفت است‌.

در تعطیلات لیگ، تمرینات‌تان چگونه پیش خواهد رفت؟ تعطیلی لیگ به نفع یا ضررتان شد؟

با تمریناتی که کادر فنی در مدت‌زمان تعطیلی لیگ در نظر می‌گیرد روند تیم خیلی‌بهتر می‌شود و به‌زودی پیروزی‌هایمان آغاز می‌شود و در رده‌های بالایی جدول لیگ قرار خواهیم گرفت و می‌جنگیم که ذوب‌آهن در جایگاه واقعی‌اش باشد.

تعطیلی لیگ به ضرر یا نفع تیم خاصی نیست و به چگونگی استفاده تیم‌ها از این تعطیلی بستگی دارد. با کادر فنی که در اختیار داریم، یک برنامه‌ریزی درستی انجام خواهد گرفت تا آماده‌تر از قبل در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر حاضر شویم.

صحبت پایانی‌تان؟

تمام مجموعه دست به دست یکدیگر دهیم و یک فصل بهتر از سال گذشته را رقم بزنیم و به جایگاه بالاتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم، چراکه لیاقت ذوب‌آهن نیز همین است. بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

کد خبر 606217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.