ساماندهی محوطه مسجد امام سجاد (ع)

شهردار گندمان با بیان اینکه فضای کنار مسجد امام سجاد (ع) به میدان تبدیل شده است، گفت: در طرح‌های شهری شکل هندسی میدان برای این منطقه پیش‌بینی شده و شهرداری به وسیله مهندسان مشاور ذی‌صلاح اقدام به بازطراحی براساس آیین‌نامه‌های موجود کرده است.

رسول خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جنب مسجد امام سجاد (ع) شهر فضایی با مساحت بالغ بر دو هزار متر مربع وجود دارد که محل تلاقی چهار خیابان اصلی شهر است.

وی افزود: این محل از حیث جلوه‌های بصری شهری، مسائل ترافیکی و تردد وسایل نقلیه مشکلاتی را ایجاد کرده بود و چهره نامناسبی داشت.

شهردار گندمان خاطرنشان کرد: بنا بر ضرورت و با توجه به اینکه در طرح جامع و تفصیلی شکل هندسی میدان برای این منطقه پیش‌بینی شده است، شهرداری به وسیله مهندسان مشاور ذی‌صلاح اقدام به بازطراحی براساس آیین‌نامه‌های موجود کرد و پس از اخذ مجوزهای لازم عملیات احداث میدان آغاز شد.

خالدی تصریح کرد: این عملیات شامل آماده‌سازی، زیرسازی، جدول‌کشی حاشیه و رینگ میدان است و پس از آن زیرسازی، آسفالت و رنگ‌آمیزی جداول انجام می‌شود و به همت مجموعه شهرداری به ویژه واحدهای عمران، شهرسازی و خدمات شهری عملیات اجرایی میدان به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر گندمان براساس تکریم مقام مادر نام میدان را مادر نامگذاری کرد و تلاش داریم با توجه به این نامگذاری نسبت به طراحی داخلی رینگ میدان و المان براساس این نام اقدام کنیم.

شهردار گندمان اظهار کرد: عملیات احداث میدان تاکنون با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شده است که امیدواریم با تکمیل عملیات طراحی و المان آن رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایمنا، گندمان مرکز بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال‌وبختیاری است.

کد خبر 606116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.