هیئت فوتبال نطنز یک _ پیکان تهران ۲/پیروزی سخت پیکانی‌ها مقابل نطنز

تیم هیئت فوتبال نطنز و پیکان تهران در هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع پیکان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ تیم فوتسال هیئت فوتبال نطنز و پیکان تهران از ساعت ۱۱ به میزبانی نطنز در هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان مقابل یکدیگر گرفتند که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع پیکان تمام شد.

هفته دوم سوپرلیگ فوتبال زنان

بازی تیم‌های هیئت فوتبال نطنز و پیکان

اسامی بازیکنان نطنز: فاطمه زمانی، تارا جانی نژاد، ستاره محمدی، نسیم نوازنده، مریم چرخاوی، سهیلا رودسری، الهام عسگری، مریم نوری، هانیه فرهادی، یلدا تاجیک، کوثر حیدر نژاد و راضیه منصور.

سرمربی: شیرین صادقی

اسامی بازیکنان پیکان: سیدمهدیه محمودی نیا، زیبا افروغ، سحر زمانی فرد، محدثه محمدی، فاطمه اعتدادی، سپیده زرین راد، مهسا علی مددی، نسیمه سادات غلامی، فرزانه توسلی، مارال ترکمان، مهتاب بنایی و فاطمه ثراهی.

سرمربی: نیلوفر اردلان

کارت زرد:

پیکان: مهسا علی مدد (دقیقه ۲۸)

کارت قرمز:

شرح بازی: نطنز مقابل تیم پرستاره پیکان دست و پا بسته نشان نداده است. بازیکنان پیکان حمله می‌کنند و نطنزی ها چشم به ضد حمله دارند. تا دقیقه ۱۰ بازی هیچکدام از تیم‌ها شوت در چارچوب نداشتند، نیلوفر اردلان سرمربی پیکانی‌ها نسبت به عملکرد داور معترض است. نطنز چند موقعیت خوب به دست آورد که با بی دقتی بازیکنان این تیم به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول بازیکن پیکان گل اول بازی را برای این تیم به ثمر رساند و در دقیقه ۲۰ هم غلامی گلزنی کرد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود پیکان تمام شود.

نیمه دوم: پیکانی‌ها نیمه دوم را هجومی شروع کردند و دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند. در حالی که توپ و زمین در اختیار پیکان بود، نطنزی با یک ضد حمله گلزنی کردند. دوتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، پیکانی‌ها موقعیت سازی می‌کنند، اما نمی‌توانند دروازه نطنز را باز کنند. شاگردان صادقی دفاع منسجمی دارند، بازی در دقیقه ۲۴ همچنان با نتیجه دو بر یک به نفع پیکان پیش می‌رود. در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع پیکان تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: بازیکنان نطنز روی کار تیمی به دروازه پیکان رسیدند که شوت بازیکن این تیم با اختلاف کم از کنار دروازه توسلی به بیرون رفت.

دقیقه ۷: شوت مارال ترکمان به شکلی خطرناک از کنار دروازه نطنز به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: شوت بازیکن پیکان از بیرون محوطه جریمه نطنز با برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۱۳: الهام عسگری در موقعیت تک به تک با توسلی قرار گرفت که شوت این بازیکن از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت‌.

دقیقه ۱۴: شوت بازیکن پیکان را دروازه‌بان نطنز با پا به بیرون زد.

شرح گل:

دقیقه (پیکان) ۱۷: سحر زمانی فرد با یک شوت دقیق دروازه نطنز را باز کرد.

دقیقه (پیکان) ۲۰: روی اشتباه بازیکنان نطنز، بازیکن پیکان صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان نطنز جلو کشیده بود، نسیمه غلامی یک پاس خوب دریافت کرد و دروازه خالی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه (نطنز) ۲۲: در حالی که بازیکنان پیکان جلو کشیده بودند، نطنزی ها دست به ضد حمله زدند و مریم نوری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

کد خبر 606015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.