تأکید بر نگاه توسعه‌گرا و خلاقانه در توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری اصفهان

با برگزاری نشست صمیمانه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه پنج اصفهان بر توسعه ظرفیت‌های گردشگری و تفریحات سالم به صورت خلاقانه و نگاهی توسعه‌گرا به منظور فراهم ساختن فضایی شاد ویژه مردم و مخاطبان تأکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان، در نشست صمیمانه‌ای که بین مدیران شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه پنج اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم تشنه فعالیت‌های تفریحی هستند و فراهم‌سازی ظرفیت‌های مناسب در حوزه‌های سرگرمی و گردشگری از ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مردم را به سمت ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی سوق دهیم و زمینه تفریحات سالم برای آنها فراهم سازیم، تصریح کرد: رویکرد ما در این زمینه حمایت و انجام اقدامات مناسب است و تلاش می‌کنیم تا در این زمینه هر آنچه که تداوم و پیشبرد امور کمک می‌کند را انجام دهیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهره‌مندی از تیم جوان و پرانرژی همراه با رویکردهای ضروری و مناسب در این زمینه بخشی از الزامات پیشبرد امور است که در شرکت توسعه سیاحتی وجود دارد، همچنین با توجه به اینکه مردم با مشکلات زیادی در زندگی روزمره خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند، فراهم‌سازی زمینه اتفاقات مثبت به منظور کاهش مشکلات آنها از وظایف ما محسوب می‌شود، لذا هم‌افزایی مثبت بین منطقه پنج و شرکت توسعه از تأکیدات می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد توسعه گردشگری و تفریحات سالم در سطح کلان‌شهر اصفهان، از جمله مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری در اصفهان است که ما نیز این هدف را دنبال می‌کنیم.

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شرکت توسعه سپاهان از ابتدای سال

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این نشست با تأکید بر داشتن نگاه توسعه‌گرا و خلاقانه در رویکردهای اساسی فعالیتی شهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجتمع گردشگری صفه در منطقه پنج اصفهان و در محدوده کوه صفه واقع شده است و از سوی دیگر رسالت تفریحی و گردشگری برعهده دارد، در همین راستا توسعه زمینه‌های تفریح سالم می‌تواند با نگاه حمایتی مدیریت جدید منطقه افق‌های شاخصی را محقق سازد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان در مجموعه‌های سه‌گانه مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها، افزود: وحدت عملیاتی و انسجام تشکیلاتی از نکات حائز اهمیتی است که در میان کارکنان این شرکت مشهود است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی گردشگری این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، خاطرنشان کرد: این روزها مردم علاقه وافری به استفاده و بهره‌برداری از ظرفیت‌های تفریحی دارند که در این راستا برنامه‌های خلاقانه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سرمایه‌گذاری و تعامل با بخش خصوصی در نظر گرفته شده و در حال پیگیری است.

کد خبر 605996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.