المپیاد ورزشی شهرداری سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرداری با عنوان «مدال و پلاک افتخار» خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی شهرداری سمنان با عنوان «مدال و پلاک افتخار» اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرداری سمنان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در سه رده سنی ۲۵ تا ۳۵، ۳۵ تا ۴۵ و ۴۵ تا ۵۵ سال سه‌شنبه _بیست‌ودوم شهریورماه_ در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال، ژیلا امجدیان از آموزشکده فنی حرفه‌ای دختران سمنان، زهرا ورکیانی از آموزشکده فنی حرفه‌ای دختران سمنان و راضیه امینی فرد از اداره کل نوسازی مدارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

نجم تصریح کرد: در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال، سمیه هرانده از آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران سمنان، فهیمه عرب از آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران سمنان و اعظم علیشاه از دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده سنی ۴۵ تا ۵۵ سال نیز حکیمه فهیمی از دانشگاه علوم پزشکی سمنان بر سکوی اول ایستاد و فرنگیس سیادت از دانشگاه علوم پزشکی سمنان و معصومه سحربان از شهرداری منطقه یک به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

وی گفت: این مسابقات به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در رشته‌های فوتبال روی میز، هفت سنگ مهارتی و تنیس روی میز در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 605380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.