اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز در پایانه‌های مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس از اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز پایانه‌های این کلان‌شهر در ارائه خدمات‌دهی مطلوب به زائران و مسافران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی کمالی اظهار کرد: در راستای خدمات‌دهی مطلوب، افزایش جلوه‌های بصری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از تردد روزانه بیش از دو هزار دستگاه اتوبوس عملیات بازپیرایی بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از فضای سبز پایانه‌های این سازمان اجرایی شد.

وی افزود: در آستانه ایام پر فضیلت اربعین حسینی و دهه آخر محرم و صفر با هدف بهبود میزبانی در استقبال و بدرقه از زائران و مسافران عملیات بازپیرایی فضای سبز در قالب کاشت سه هزار بوته گونه گیاهی زرشک، بید فرنگی و پیروکانتا در پرچین‌ها، کاشت و واکاری ۵۰ اصله درخت از انواع توت پیوندی، نارون و سیاه دال و همچنین کاشت ۱۰ هزار بوته گل فصلی و دائمی اقدام شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: کاشت و نگهداری از گونه‌های گیاهی ضمن ارتقای جلوه‌های بصری چشم‌نواز، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و حس آرامش در زائران و مسافران، باعث افزایش سطح رضایت آنان از ارائه خدمات‌دهی مطلوب می‌شود.

کد خبر 605352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.