ریزش سهمگین بیت کوین

بازار امروز شاهد ریزش دسته جمعی رمزرازها بود، بیت کوین با ریزش ۹.۴۸ درصدی به محدوده ۲۰ هزار ۲۷۰ دلار رسید و سطح حمایتی ۲۰ هزار ۷۸۰ دلار را از داد و بر اساس پیش بینی انجام شده است. در صورت از دست رفتن سطح ۲۰ هزار دلار طی ساعات آتی یا روز آینده احتمال ریزش تا محدوده ۱۸ هزار دلار همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز شاهد ریزش رمزرازها بود، بیت کوین با ریزش ۹.۴۸ درصدی به محدوده ۲۰ هزار ۲۷۰ دلار رسید و سطح حمایتی ۲۰ هزار ۷۸۰ دلار را از داد و بر اساس پیش بینی انجام شده است. در صورت از دست رفتن سطح ۲۰ هزار دلار طی ساعات آتی یا روز آینده احتمال ریزش تا محدوده ۱۸ هزار دلار همچنان وجود دارد. اتریوم با افت ۵.۹ درصدی به سطح یک هزار ۶۰۹ دلار رسید و بایننس کوین با کاهش ۵.۱ درصدی به سطح ۲۷۸ دلار کاهش یافت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۲۷۰ دلار

تغییرات: افت ۹.۴۸ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۰۹ دلار

تغییرات: افت ۵.۹۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و ۶۱ سنت

تغییرات: افت ۵.۱۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۶ دلار

تغییرات: افت ۵.۴۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۷۳ دلار

تغییرات: افت ۵.۷۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و ۴۲ سنت

تغییرات: افت ۱۳.۲۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۷ دلار

تغییرات: افت ۴.۶۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۵۸ دلار

تغییرات: افت ۶.۲۱ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۱۶ سنت

تغییرات: افت ۶.۲۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۱ دلار

تغییرات: افت ۳.۸۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۹ سنت

تغییرات: افت ۱۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ریزش سهمگین بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۸۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار.

پیش بینی: افت تا محدوده ۱۸ هزار دلار در صورت از دست رفتن سطح ۲۰ هزار دلار.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۵ درصد.

دامیننس اتریوم: ۲۰.۴۴ درصد.

ریزش سهمگین بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۱۴ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۴ میلیارد دلار.

ریزش سهمگین بیت کوین

شاخص ترس و طمع

کاهش شدید شاخص از سطح ۳۴ به ۲۷ واحد در پی ریزش بی‌دلیل بیت کوین

ریزش سهمگین بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

تعداد هولدرهای شیبا اینو طی سه ماه گذشته ۴۰ هزار آدرس بیشتر شده است

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، تعداد هولدرهای شیبا اینو با افزایش ۴۰,۰۳۳ عددی در سه ماه گذشته به بیش از ۱.۲۲ میلیون آدرس رسیده است. تعداد این سرمایه‌گذاران پس از کاهش در اوایل ماه اوت (اواسط مرداد) و با اضافه‌شدن ۱۶,۸۷۶ آدرس جدید در ماه گذشته، به‌طور پیوسته در حال افزایش بود. با این حال، داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که جست‌وجو جهانی برای عبارت Shiba Inu در ماه ژوئیه (تیر) امسال به کمترین میزان خود در یک سال گذشته رسیده است.

اتریوم بعد از مرج به ابزاری برای ذخیره ارزش تبدیل می‌شود

لکس سوکولین، اقتصاددان ارشد پروتکل غیرمتمرکز کانسنسیس در مصاحبه‌ای با کوین‌دسک گفت که اتریوم می‌تواند به ابزاری برای ذخیره ارزش تبدیل شود، زیرا سرمایه‌گذاران عادی و نهادی توکن‌های خود را در شبکه سهام‌گذاری می‌کنند. او عقیده دارد که ادغام، احتمالاً نحوه استفاده از توکن اتریوم را تغییر خواهد داد. سوکولین توضیح داد که استفاده از اتریوم به عنوان وثیقه در دیفای نشان می‌دهد، افرادی از اتریوم به‌عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش و شکل باثباتی از پول حمایت می‌کنند. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که نرخ رشد اتریوم در کوتاه مدت از بیت کوین پیشی بگیرد.

کاهش ارزش سهام شرکت‌های استخراج پس از سقوط قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه

طبق گزارش دِبلاک، پس از سقوط بیش از ۲,۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین در روز گذشته، ارزش سهام بیشتر شرکت‌های استخراج‌کننده این ارز دیجیتال نیز کاهش پیدا کرده است. این اتفاق پس از انتشار خبر افزایش ۸.۳ درصدی نرخ تورم ماه اوت (مرداد) ایالات متحده نسبت به دوره مشابه سال قبل رخ داد. سهام شرکت‌های استخراج «Hut ۸»، استرانگ‌هولد دیجیتال ماینینگ، کور ساینتیفیک و بیت‌فارمز بیشترین کاهش قیمت را نسبت به دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه تجربه کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا: تعامل با کد تورنادو کش تحریم‌ها را نقض نمی‌کند

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است که تعامل با کد متن‌باز تورنادو کش، با درنظرگرفتن برخی مفاد، نقض تحریم‌های اعمال‌شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی نخواهد بود. به گفته این وزارتخانه، ساکنان ایالات متحده با کپی‌کردن کد، در دسترس قرار دادن آن به صورت آنلاین یا انتشار آن از طریق دیگر رسانه‌ها تحریم‌ها را نقض نمی‌کنند. خزانه‌داری آمریکا گفته است کسانی که قبل از اعمال تحریم‌ها در هشتم اوت (۱۷ مرداد)، تراکنشی را در تورنادو کش آغاز کرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل تراکنش یا برداشت موجودی خود به دفتر کنترل دارایی‌های خارجی درخواست بدهند.

اختلال در معاملات کوین بیس در پی ریزش گسترده بازار ارزهای دیجیتال

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس در ساعات گذشته با مشکلات فنی و اخلال پی‌درپی در معاملات مواجه شده است. در صفحه اعلام وضعیت این صرافی آمده که این مشکل شناسایی شده و صرافی کوین‌بیس در حال برطرف کردن آن است. در همین حال، بازار ارزهای دیجیتال با فروش گسترده سرمایه‌گذاران مواجه شده است؛ به‌طوری که بیت کوین چیزی تا ریزش به زیر سطح ۲۰,۰۰۰ دلار فاصله ندارد.

سهام‌داران توئیتر با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید این پلتفرم موافقت کردند

بلومبرگ گزارش داده است که سهام‌داران توئیتر با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک موافقت کرده‌اند. اگرچه این قرارداد اکنون موافقت سهام‌داران که برای تصویب آن ضروری است را در اختیار دارد، اما ایلان ماسک در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) اعلام کرد که به‌دلیل نگرانی از ربات‌ها و اکانت‌های اسپم در توئیتر، قصد دارد از این قرارداد خارج شود. توئیتر نیز برای ترغیب ماسک به دنبال کردن این قرارداد خرید از او شکایت کرد. سرنوشت قرارداد فروش توئیتر به ایلان ماسک در ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در دادگاه مشخص خواهد شد.

راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیون دلاری توسط نورث آیلند ونچرز

شرکت سرمایه‌گذاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال نورث آیلند ونچرز (North Island Ventures) یک صندوق سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیون دلاری راه‌اندازی می‌کند. این شرکت قصد دارد در ۳۰ تا ۴۰ شرکت نوپا در حوزه ارزهای دیجیتال و وب ۳.۰ سرمایه‌گذاری کند. به‌گفته این شرکت، سرمایه‌گذاری‌های اولیه بین ۲۵۰ هزار دلار تا ۳ میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

چارلز شواب، سیتادل و فیدلیتی دیجیتال صرافی ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کنند

شرکت‌های مطرح امور مالی چارلز شواب (Charles Schwab)، سیتادل سکیوریتیز (Citadel Securities) و فیدلیتی دیجیتال (Fidelity Digital) از راه‌اندازی یک صرافی ارزهای دیجیتال با نام ای‌دی‌ایکس مارکتس (EDX Markets) خبر دادند. در اطلاعیه این شرکت‌ها آمده است که ای‌دی‌ایکس مارکتس یک اکوسیستم با نقدینگی بالا را ارائه می‌دهد که از چندین بازارساز مختلف نقدینگی جمع‌آوری می‌کند تا اختلاف قیمت را کاهش داده و شفافیت را بهبود ببخشد.

نقشه بازار

ریزش سهمگین بیت کوین

کد خبر 605188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.